Tør ikke spørger ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.850 visninger
22 svar
41 synes godt om
7. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

jeg spiller computer hvor ser er en masse andre dansker som også spiller på den server jeg spiller på, ham det har serveren og en gut på 28 år og vi snakker sammen i flere timer over spillet og han er super flink og ser super godt ud han har en pige på alder med min dreng og han har hende i 7/7 ordning og alt tyder på at han er single jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære ham bedre at kende men jeg tør sku ikke at spørger om han vil med ud og ha en kop kaffe  

hjælp mig jeg ved ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej piger

jeg spiller computer hvor ser er en masse andre dansker som også spiller på den server jeg spiller på, ham det har serveren og en gut på 28 år og vi snakker sammen i flere timer over spillet og han er super flink og ser super godt ud han har en pige på alder med min dreng og han har hende i 7/7 ordning og alt tyder på at han er single jeg kunne rigtig godt tænke mig at lære ham bedre at kende men jeg tør sku ikke at spørger om han vil med ud og ha en kop kaffe  

Hvis ikke du selv tør, så er du nødt til at vente på, at han selv gør

Anmeld

7. juli 2014

MyLove E

Anonym skriver:

Hej piger

Du kunne skrive at der er noget galt med dit spil, om han kunne tænke sig at komme og kigge på det. Så giver du en kop kaffe og en lille bid mad 

Man må gerne små lyve i kærlighedens tegn

Anmeld

7. juli 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej piger

Spørg om i ikke skal mødes over en kop kaffe og lægge strategiske planer 

Anmeld

7. juli 2014

san

Det er bare at hoppe ud i det det er lidt nemmer at spørge over tlf og computer, end at står ansigt til ansigt...  held og lykke med det...

Anmeld

7. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Overvej at spørge efter hans Skype så I bedre kan snakke sammen da det går hurtigere at snakke end at skrive sammen

og så tag den derfra

det ville være et lille hint til ham at du måske har interesse og så kunne det jo være at han selv tør tage det næste spring at mødes

kan jo være at han skriver præcis det samme om dig til en af sine venner

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Overvej at spørge efter hans Skype så I bedre kan snakke sammen da det går hurtigere at snakke end at skrive sammen

og så tag den derfra

det ville være et lille hint til ham at du måske har interesse og så kunne det jo være at han selv tør tage det næste spring at mødes

kan jo være at han skriver præcis det samme om dig til en af sine venner

Vi snakker sammen over teamspeak (staves) hvor der også sidder andre men har han godt han vil sige til mig så skriver han det og griner han har kigget lidt rundt på min facebook og synes jeg så sød ud

Anmeld

7. juli 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Vi snakker sammen over teamspeak (staves) hvor der også sidder andre men har han godt han vil sige til mig så skriver han det og griner han har kigget lidt rundt på min facebook og synes jeg så sød ud

Hvis han har luret din fb profil og tilkendegivet at du ser sød ud, så vil jeg mene at han er interesseret

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Hvis han har luret din fb profil og tilkendegivet at du ser sød ud, så vil jeg mene at han er interesseret

Ej det havde jeg ikke tænkt på  Jeg på prøve og se om jeg kan snakke med ham alene i aften men han bliver sådan rigtig tihi fnis når nu snakke alene

Anmeld

7. juli 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ej det havde jeg ikke tænkt på  Jeg på prøve og se om jeg kan snakke med ham alene i aften men han bliver sådan rigtig tihi fnis når nu snakke alene

Kan du ikke bare skrive til ham på den chat i bruger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.