Meget udflåd- tegn på æglæsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg havde mens første dag d. 21 juni og lørdag havde jeg så meget udflåd, kunne mærke det næsten løb ud af mig, det var helt hvid og klisteret- elastik agtigt. Er tegn på ægløsning? Undskyld detaljerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Anonym trådstarter

Ingen det kan give svar!!

Anmeld

6. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg havde mens første dag d. 21 juni og lørdag havde jeg så meget udflåd, kunne mærke det næsten løb ud af mig, det var helt hvid og klisteret- elastik agtigt. Er tegn på ægløsning? Undskyld detaljerne

Ægløsningsslim er ikke hvidt, det ligner fuldstændig æggehvide og kan strækkes mindst 5 cm mellen 2 fingre.

Anmeld

6. juli 2014

Chellie

Jep, samme melding herfra. Ægløsnings-slim skal være glas-klart og "slimet" som beskrevet...

Anmeld

7. juli 2014

Anonym trådstarter

Så tror jeg slet ik jeg har ægløsning, for det har jeg aldrig. Nu har jeg lige haft lidt blod på papir? Meget meget lidt. Er forvirret

Anmeld

7. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Så tror jeg slet ik jeg har ægløsning, for det har jeg aldrig. Nu har jeg lige haft lidt blod på papir? Meget meget lidt. Er forvirret

Alle fertile kvinder producerer ægløsningsslim, men ikke alle udskiller det i så store mængder, at man lægger mærke til det.
Man udskiller det heller ikke nødvendigvis tæt på ægløsningen, det er individuelt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.