Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:
Piger hvis man er blevet skilt men er stadig gode venner for børnenes skyld , kan man tillade sig at rejse sammen ?
Har jeg tilladelse at få besøg af min eksmand engang imellem så børnene kan opleve os sammen som familie .... selvom vi ikke længere er sammen som før ?
Er bar bange for staten tror vi stadig er sammen ? det bekymre mig ... men jeg er så frygtelig ked af det hvis det nogensinde vil gå ud over mine børn ...
Er bange for de vil stoppe tilskud til mine børn og det boligstøtte jeg får ..
så heldigvis var vi begge enig om skilsmissen og kan forblive venner for børnenes skyld
Jeg ville kontakte kommunen og spørge ad...
sørg for at gøre det via mail så du har det på skrift til bagefter...
Tilføj så mange detaljer om det hele som muligt...
dvs. sørg for at nævne hvor langt væk han bor, hvordan Jeres børn har haft det med skilsmissen, nævn hvordan forholdene ville være hvis I tog på ferie sammen...
ALT der overhovedet på nogen måde kan have den mindste smule relation til det du vil spørge om skal med af information...
Husk børnenes alder, (muligvis CPR-numre), Din indkomst (også selvom det er KH eller andet udbetalt af kommunen), hvor stort børnebidrag du får og boligsikring osv osv...
Som sagt ALT det du overhovedet kunne forestille dig der kunne have betydning...
Anmeld