Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss BananaHammock skriver: Har i dag fået sat et fint lille æg op og ruger nu på livet løs. Det er helt underligt at være her igen, men denne gang er det hele bare gået så nemt. Vi har fået lagt det op i naturlig cyklus, så jeg har kun fået en ægløsningssprøjte, plus jeg er fri for crionen. Vores testdag er på vores bryllupsdag og ægget er fra Alexanders forsøg, så vi håber på at det hele er gode tegn. Nåh ja og det var den samme læge + laborant som da vi blev gravide med Alexander. for at det sætter sig fast!
Har i dag fået sat et fint lille æg op og ruger nu på livet løs. Det er helt underligt at være her igen, men denne gang er det hele bare gået så nemt. Vi har fået lagt det op i naturlig cyklus, så jeg har kun fået en ægløsningssprøjte, plus jeg er fri for crionen. Vores testdag er på vores bryllupsdag og ægget er fra Alexanders forsøg, så vi håber på at det hele er gode tegn. Nåh ja og det var den samme læge + laborant som da vi blev gravide med Alexander. for at det sætter sig fast!
Spændende! Krydser
Held og lykke med det sødeste!!!
BabyMus skriver: Spændende! Krydser
ønskebørn74 skriver: Held og lykke med det sødeste!!!
asff skriver:
Rockertand skriver: Weee, spændende. Krydser
Weee, spændende. Krydser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128