Hvornår skal jeg teste for æl ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

213 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2014

Kærlighediminmave

Hej nu tror jeg LANGT om længe min første naturlige mens efter pillestop er dukket op. Har ramt dag 42 idag, igår var det måske 3 dråber men idag ret meget blod og lidt slim (undskyld detaljer) da jeg tørrede mig med papiret, får ud fra det er den almindelige mens, og ikke tegn på 100 andre ting?

nu kommer spørgsmålet: hvornår synes i jeg skal begynde at teste for ægløsning ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

Chellie

Jeg ville begynde om 8-10 dage fra nu. Og så væbne mig med tålmodighed - det kan jo sagtens vise sig, at ÆL bliver lige så forsinket, så bliv ikke alt for frustreret, hvis du ender med at skulle teste i 25-30 dage i streg, før der sker noget...

Anmeld

6. juli 2014

Kærlighediminmave

Chellie skriver:

Jeg ville begynde om 8-10 dage fra nu. Og så væbne mig med tålmodighed - det kan jo sagtens vise sig, at ÆL bliver lige så forsinket, så bliv ikke alt for frustreret, hvis du ender med at skulle teste i 25-30 dage i streg, før der sker noget...

Ja regner heller ik med den kommer så tidligt men man ved jo aldrig hellere starte tidligt med at teste, jeg ville blive ked af at misse æl dagen :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.