underskrift indsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. august 2009

oo

Amnesty Internationals generalsekretær Irene Khan opfordrer den danske regering til at give irakerne opholdstilladelse. Amnesty har også iværksat en underskriftsindsamling for opholdstilladelse til irakerne. Læs mere og - skriv under på: http://amnes ... ty.dk/nyhed/irak/irene-khan-lad-irakerne-blive-i-danmark

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

prettybutterfly

Jeg troede slet ikke man måtte ligge sådan nogle ting ind på siden her???

Anmeld

15. august 2009

mariamiss6

prettybutterfly skriver:

Jeg troede slet ikke man måtte ligge sådan nogle ting ind på siden her???

hvorfor ikke????

der er jo ikke noget salg, og egen fortjeneste i det.....

Anmeld

15. august 2009

oo

hvis det bryder reglerne, må Henrik naturligvis slette indlægget...det kan jeg ikke finde ud af hvordan man gør anyways.

Anmeld

15. august 2009

prettybutterfly

Fordi det er en slags reklame eller noget som ikke har så meget med det her at gøre. Jeg kan sagtens tage fejl, men troede bare ikke man måtte. Kunne bare forestille mig hvordan her ville se ud hvis her var fuld af lign. ting. Men igen "I donno"!

Anmeld

15. august 2009

oo

jeg ville bare lægge den herind, fordi jeg tænker, at jeg umuligt (forhåbentlig) kan være den eneste i dette store forum, der gerne vil gøre et eller andet i den her sag, og det kan være svært at vide hvordan og hvorhenne - især når man sidder på sydfyn (åh, jeg savner mit nørrebro i disse dage) eller andre bøhlandsteder.
hvis henrik mener, det er helt galt, så håber jeg, han bare vil slette indlægget. ellers håber jeg da, at der er nogen, der har lyst til at gå ind og sætte deres underskrift.

Anmeld

15. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Har hermed skrevet under!! Kunne ikke drømme om andet.

Anmeld

15. august 2009

oo

Rosa skriver:

Har hermed skrevet under!! Kunne ikke drømme om andet.

Anmeld

15. august 2009

sarahb

Tjuhl skriver:

jeg ville bare lægge den herind, fordi jeg tænker, at jeg umuligt (forhåbentlig) kan være den eneste i dette store forum, der gerne vil gøre et eller andet i den her sag, og det kan være svært at vide hvordan og hvorhenne - især når man sidder på sydfyn (åh, jeg savner mit nørrebro i disse dage) eller andre bøhlandsteder.
hvis henrik mener, det er helt galt, så håber jeg, han bare vil slette indlægget. ellers håber jeg da, at der er nogen, der har lyst til at gå ind og sætte deres underskrift.

vi har også alle herhjemme skrevet under

Selvfølgelig skal de blive, no question about it!

Anmeld

15. august 2009

oo

sarahb skriver:

vi har også alle herhjemme skrevet under

Selvfølgelig skal de blive, no question about it!

ih, jeg blir stolt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.