Tandfeen. Hvor meget gir sådan en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
14 svar
1 synes godt om
6. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så her thea endelig tabt sin første tand ( med lidt hjælp fra mor &nbsp 

Men nu kommer det store spørgsmål, hvor meget gir tandfeen, så for sådan en bette tand?? Vi tænker en 5 kr, men hva gir i andre?

Vi er ik vokset op med tandfeen, men altså alle spørg hende som det første, når hun fortæller at hun har 8 rokketænder, at ja så kommer tandfeen jo med en mønt når hun sover... Så nu har hun været vågen flere gang, for at se om tandfeen har været forbi.. Tosset unge vh stin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

MDA

StineW79 skriver:

Men nu kommer det store spørgsmål, hvor meget gir tandfeen, så for sådan en bette tand?? Vi tænker en 5 kr, men hva gir i andre?

Vi er ik vokset op med tandfeen, men altså alle spørg hende som det første, når hun fortæller at hun har 8 rokketænder, at ja så kommer tandfeen jo med en mønt når hun sover... Så nu har hun været vågen flere gang, for at se om tandfeen har været forbi.. Tosset unge vh stin

Mine får 20kr af mormor og morfar. Og herhjemme alt mellem 5 og 20 kr.

Anmeld

6. juli 2014

Trekløver(:

StineW79 skriver:

Jeg fik 10 kr. som barn.

Anmeld

6. juli 2014

FF

StineW79 skriver:

Jeg fik 10 kr og nogle gange 20 kr  

Anmeld

6. juli 2014

Tip!

Tandfeen gir en stor guldmønt herhjemme... 

Anmeld

6. juli 2014

SandraXOXO

Tandfeen gir en fin 20er herhjemme :-)

Anmeld

6. juli 2014

StineW79

MDA skriver:

Mine får 20kr af mormor og morfar. Og herhjemme alt mellem 5 og 20 kr.

Jeg har også tænkt et sted mellm 5-20 kr, ku være fint. Hun var med kærsten ude og købe en lille tandbeholer i går, og havde fået lov til også at vælge en lille bamse, så tror det bliver en 5 kr denne gang. Vh stine

Anmeld

6. juli 2014

StineW79

M_V skriver:

Jeg fik 10 kr. som barn.

Det lyder også meget rimeligt! Vh stine

Anmeld

6. juli 2014

StineW79

FF skriver:

Jeg fik 10 kr og nogle gange 20 kr  

Vi har snakket om 5-20 kr. Bliver spænde hva hun tænker pengene ska bruges til! Vh stine

Anmeld

6. juli 2014

StineW79

Twinkle little star skriver:

Tandfeen gir en stor guldmønt herhjemme... 

Ih det lyder helt pirat agtigt! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.