Skyggestreger på alle tests og ingen mens!! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. juli 2014

Vaia

Åh, altså.. Nu har jeg testet flere gange den sidste uge.. På alle tests dukker der helt SVAGE. Skyggestreger frem, men så svage at de er umulige at fange på billeder!! MEN de udvikler sig bare ikke 

jeg har mange af de samme symptomer som sidst jeg var gravid, men når testen ikke bliver rigtig positiv så er det nok bare ren indbildning 

min cyklus svinger ret meget, så den er ikke til at regne med, men denne cyklus er den længste jeg har haft i 15 måneder!!! 

er der der mon nogle der har prøvet at de har fået flere skyggestreger og så alligevel endt med en rigtig positiv test!? Eller er løbet mon kørt? 

Eller måske nogle der har oplevet at de først kunne teste da de var længere henne end 4 uger? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Tildemor

Altså jeg har læst et sted at det er lige meget om den er svag eller kraftig.. 

og bestemt ikk for at snage men hvor længe lader du den ligge i urinen ? 

Anmeld

5. juli 2014

Vaia

Tildemor skriver:

Altså jeg har læst et sted at det er lige meget om den er svag eller kraftig.. 

og bestemt ikk for at snage men hvor længe lader du den ligge i urinen ? 

Men den burde jo blive mere kraftig da hcgen stiger hver 2. Dag!! 

Hehe, altså jeg tisser i en kop og dypper den i, i ca. 10 sek også tager jeg den op igen og lader den ligge nogle min før jeg kigger igen 

Anmeld

5. juli 2014

Tildemor

Babywish2010 skriver:

Men den burde jo blive mere kraftig da hcgen stiger hver 2. Dag!! 

Hehe, altså jeg tisser i en kop og dypper den i, i ca. 10 sek også tager jeg den op igen og lader den ligge nogle min før jeg kigger igen 

Okay min streg var også meget lys efter et minut og så lagde jeg den ned igen og så blev den utrolig mørk stregen 

Anmeld

6. juli 2014

Leonora

Har du nogle billeder af dine tests?
Der er jo nogle der langsomme om at danne HCG

Knus Louise

Anmeld

6. juli 2014

ano14316

Babywish2010 skriver:

Åh, altså.. Nu har jeg testet flere gange den sidste uge.. På alle tests dukker der helt SVAGE. Skyggestreger frem, men så svage at de er umulige at fange på billeder!! MEN de udvikler sig bare ikke 

jeg har mange af de samme symptomer som sidst jeg var gravid, men når testen ikke bliver rigtig positiv så er det nok bare ren indbildning 

min cyklus svinger ret meget, så den er ikke til at regne med, men denne cyklus er den længste jeg har haft i 15 måneder!!! 

er der der mon nogle der har prøvet at de har fået flere skyggestreger og så alligevel endt med en rigtig positiv test!? Eller er løbet mon kørt? 

Eller måske nogle der har oplevet at de først kunne teste da de var længere henne end 4 uger? 

Det at hcg'en fordobles betyder jo at det går ret langsomt i starten i forhold til senere..
Altså 2,4,8,16,32,64,128 og i uge 4 er det normalt at have hhv niveau på mellem 40 og 1000 og Ja så fordobles det men der er forskel på om det dobles til 80 eller 2000..

Og din ægløsning kan jo kigge skævt osv osv..

Jeg har helt normal cyklus, har aldrig oplevet uregelmæssighedder men min ægløsning ligget ca 7 dage efter 'normalen' og jeg er i begge graviditeter fået rykket termin med en uges tid i forhold til sidste mens første dag.. og sidst testede jeg positiv 5+1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.