Ikke gravid i 6 år ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
9 svar
7 synes godt om
5. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg skriver for min veninde jeg er sannen med. Hun har prøvede at blive gravid i næste 6 år? Er der så ikke noget galt tænker jeg.
Hendes første kæreste var hun sammen med i 4 år. Og de har aldrig brugt beskyttelse. Nu har hun en ny kæreste som hun har prøvede med i snart 2 år ? De bruger heller ikke beskyttelse. Hendes første kæreste er nu blevet far. Barn med hans
kæreste. Hendes nye kæreste har gjort sin gamle kæreste gravid da de var sammen? Hvad ville i sige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

esioul

Hej piger
Jeg skriver for min veninde jeg er sannen med. Hun har prøvede at blive gravid i næste 6 år? Er der så ikke noget galt tænker jeg.
Hendes første kæreste var hun sammen med i 4 år. Og de har aldrig brugt beskyttelse. Nu har hun en ny kæreste som hun har prøvede med i snart 2 år ? De bruger heller ikke beskyttelse. Hendes første kæreste er nu blevet far. Barn med hans
kæreste. Hendes nye kæreste har gjort sin gamle kæreste gravid da de var sammen? Hvad ville i sige?

gå til lægen

Anmeld

5. juli 2014

Lukas&Liam<3

Hmm.. Hvorfor blive ved med at lave tråde om det samme med forskellige historier?:s

Anmeld

5. juli 2014

stm2812

Maria&Lukas skriver:

Hmm.. Hvorfor blive ved med at lave tråde om det samme med forskellige historier?:s

Nu kan det godt være jeg er gået glip af noget? Men er de fleste tråde ikke altid gengangere, på den ene eller anden måde?

Forstår ikke din undren?

Anmeld

5. juli 2014

Lukas&Liam<3

stm2812 skriver:

Nu kan det godt være jeg er gået glip af noget? Men er de fleste tråde ikke altid gengangere, på den ene eller anden måde?

Forstår ikke din undren?

"Er det for længe?"

Det lyder bare som om ts har brugt de råd og hvad folk har skrevet og lavet problemet om..

Anmeld

5. juli 2014

Tildemor

Stakkels kvinde men ja hun må hellere gå til lægen

Anmeld

5. juli 2014

stm2812

Maria&Lukas skriver:

"Er det for længe?"

Det lyder bare som om ts har brugt de råd og hvad folk har skrevet og lavet problemet om..

Okay tak Undrede mig lidt overdin reaktion, da jeg vist har overset den tråd Tak for svar

Anmeld

5. juli 2014

Lukas&Liam<3

stm2812 skriver:

Okay tak Undrede mig lidt overdin reaktion, da jeg vist har overset den tråd Tak for svar

Er det bare mig eller virker det mystisk?

Anmeld

5. juli 2014

stm2812

Maria&Lukas skriver:

Er det bare mig eller virker det mystisk?

Det vil jeg give dig ret i 

Anmeld

5. juli 2014

Rockertand

Lukas&Liam<3 skriver:

Sjovt, tænkte fuldstændig det samme....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.