Løfte hovedet fra underlaget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2014

missehxx

Hvornår kunne jeres børn løfte hovedet og kigge fremad når de lå på maven? marius er snart 9 uger og han kan endnu ikke løfte hovedet... Han kan godt holde hovedet og kigge rundt hvis jeg har ham over skulderen og også løfte hovedet en del hvis han ligger på min mave. Men hvis han ligger på maven på fladt underlag kan han slet ikke, og er snart ved at blive temmelig bekymret over det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

missehxx

5. juli 2014

Eliza

missehxx skriver:

Hvornår kunne jeres børn løfte hovedet og kigge fremad når de lå på maven? marius er snart 9 uger og han kan endnu ikke løfte hovedet... Han kan godt holde hovedet og kigge rundt hvis jeg har ham over skulderen og også løfte hovedet en del hvis han ligger på min mave. Men hvis han ligger på maven på fladt underlag kan han slet ikke, og er snart ved at blive temmelig bekymret over det..

Begge mine børn kunne fra de blev født.
De gjorde det begge, straks de blev lagt på mit brust.
Den lille på 13 uger, har gjort det lige siden.
Hvis jeg ikke husker helt galt, holdte storebror "pause" og begyndte igen da han var et par uger.
Begge unger har været meget stærke i nakken.
Ved ik hva der er normalt, men er du nervøs ville jeg kontakte SP

Anmeld

5. juli 2014

1Wish

Min søn gjorde det også fra fødslen. Er da sikker på du ik har noget at være bekymret for, som du nævner så holder han hovedet når han ligger på din mave og kan også løfte det fra skulderen. Prøv evt. at lægge ham på sengen eller puslebordet og sæt dig så i øjenhøjde med ham, så han vil kigge på dig  Ellers sørg for der er noget spændene at kigge efter.. Det skal nok komme 

Anmeld

6. juli 2014

Snevejr84

Hvis han holder hovedet bare lidt når han ligger ned så er det da flot han skal jo først kunne holde hovedet ved 5-6 måneder min søn er over 3 måneder kan heller ikke helt endnu. Men det handler også om babyens opbygning. Det kan tage længere tid hvis de har en lang krop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.