Jeg forventer først mens på torsdag, men er så utålmodig, har prøvet siden februar efter ma i 3. Måned. Købte den der rfsu sensitiv test som påstod den kunne måle det allerede 3+0, og da jeg testede 3+1 var den bragende negativ som alle de andre måneder øv! Men nu har jeg købt en valmed, og havde i første omgang planlagt at teste på torsdag 4+0, men det kan jeg selvfølgelig slet ikke vente med, så tænkte jeg at teste 3+4 på mandag, for der har jeg testet positiv før nemlig og har læst mig frem til (tror nok det var på min-mave.dk) at 95% ville kunne teste der... men nu, som det test monster og utålmodig person som jeg er, begynder jeg at overveje at teste i morgen 3+3 for der er jo to stk i pakken, og synes egentlig det kunne være meget sjovt hvis man kunne fange overgangen, såfremt den bliver positiv selvfølgelig. Altså det at vide hvornår den går fra negativ til positiv. Hjælp mig, hvornår skiftede jeres fra neg. Til pos.? Eller hvor tidligt kunne i få et positivt resultat? Årh hvor jeg dog håber den er der denne gang... ja ved godt det lyder som om det er steget mig til hovedet, men det er svært at lade være med at fokusere på noget man brændende ønsker.
Til jer som vil prædike om hvor dumt det er at teste tidligt pga bio, behøves i ikke, jeg kender godt hele remsen herom 
Anmeld