Mon man kan finde en person her inde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
3 synes godt om
5. juli 2014

Enskønhed14

Hej alle dejlige forældre. 

Jeg tænker lidt om man måske kunne bruge denne dejlige side til at finde en person, hun er efter min viden enlig mor med en søn. Jeg vil ikke bruge noget navn før jeg ved om man må. 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Man kan da altid prøve?!

Anmeld

5. juli 2014

Nadia&Daniel

Michelle93 skriver:

Hej alle dejlige forældre. 

Jeg tænker lidt om man måske kunne bruge denne dejlige side til at finde en person, hun er efter min viden enlig mor med en søn. Jeg vil ikke bruge noget navn før jeg ved om man må. 

Knus 

Anmeld

5. juli 2014

Enskønhed14

Jeg leder nemlig efter en der hedder Stine hun har en søn der hedder malte som er omkring 2 å, hun boede i Esbjerg da hun fik ham, gør det vist nok stadig, og hun vandt forældremyndighedssagen for lidt tid tilbage. Det er min datters halv bror  

Anmeld

5. juli 2014

modesty

Michelle93 skriver:

Jeg leder nemlig efter en der hedder Stine hun har en søn der hedder malte som er omkring 2 å, hun boede i Esbjerg da hun fik ham, gør det vist nok stadig, og hun vandt forældremyndighedssagen for lidt tid tilbage. Det er min datters halv bror  

Hvis jeg var dig, ville jeg oprette en tråd med overskriften "Er her en Stine med en 2-årig søn ved navn Malthe?" Eller noget i den stil.

Men det bør da kunne lade sig gøre at finde hende via folkeregistret eller noget i den stil? Hvad med dit barns farmor og farfar? Kan de ikke kontaktes for info?

Anmeld

5. juli 2014

Enskønhed14

modesty skriver:

Hvis jeg var dig, ville jeg oprette en tråd med overskriften "Er her en Stine med en 2-årig søn ved navn Malthe?" Eller noget i den stil.

Men det bør da kunne lade sig gøre at finde hende via folkeregistret eller noget i den stil? Hvad med dit barns farmor og farfar? Kan de ikke kontaktes for info?

De snakker nemlig ikke med hende, da de åbentbart ikke kan udstå hende. Jeg har nemlig hun fornavn på hende og sønnen og stedet men jeg prøver det andet du siger tak 

Anmeld

5. juli 2014

VIPpigen

Jeg blev fundet herinde. Jeg var indlagt med en da jeg var 32+ med min datter! og hende som jeg delte stue med og jeg havde ikke fået udvekslet numre. Vi havde snakket om baby.dk og noget tid efter efterlyste hun mig herinde...

Tada, her var jeg ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.