Buzzador

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

807 visninger
8 svar
8 synes godt om
5. juli 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Hej alle Buzzador herinde....

Nogen som kan fortælle, hvad man kan med sine point?

Mvh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Nadia&Daniel

Mathias Villads skriver:

Mvh Mette

Er faktisk lidt i tvivl - mener at jo flere point du har, jo større mulighed har du for at blive valgt (mener jeg læste sådan i starten, men er i tvivl)

Anmeld

7. juli 2014

Nadia&Daniel

Mathias Villads skriver:

Mvh Mette

Tester du noget for tiden??

Anmeld

7. juli 2014

tarkoflen

Jeg har lige læst på det og det er bare et spørgsmål om at hvis der er for mange der melder sig til en kampagne, så har man større chance for at få kampagnerne. Du kan ikke som sådan få noget for dem

Anmeld

8. juli 2014

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har lige testet Bio-tex og tester også storytel, men er ikke rigtig kommet igang med det sidste endnu...

Tester er i noget for tiden...?

Anmeld

8. juli 2014

B&J

er det noget der tager langtid at komme til at teste for jeg har prøvet flere gange men jeg har aldrig fået et tilbud om at teste noget

Anmeld

8. juli 2014

L&V

B&J skriver:

er det noget der tager langtid at komme til at teste for jeg har prøvet flere gange men jeg har aldrig fået et tilbud om at teste noget

Njah tror det variere meget alt efter om man lige passer ind med de interesser osv man har skrevet ind.. Jeg har været med i 1år ca og er blevet tilbudt mange ting men er kun igang med at teste min 3. ting

Anmeld

8. juli 2014

tarkoflen

Mathias Villads skriver:

Jeg har lige testet Bio-tex og tester også storytel, men er ikke rigtig kommet igang med det sidste endnu...

Tester er i noget for tiden...?

Storytel er faktisk super godt

Jeg troede faktisk ikke man måtte teste flere ting på en gang, men så bliver man klogere

Anmeld

8. juli 2014

tarkoflen

B&J skriver:

Jeg tror jeg har været med i tre år og storytel er den første jeg er blevet udvalgt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.