Indebrændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.313 visninger
18 svar
8 synes godt om
5. juli 2014

Anonym trådstarter

Måske i kan svare hvorvidt man må tage billeder fra en anden persons facebook (vi er ikke venner, og min profil er KUN åben for venner).

Nå, sagen er den at faderen til mit barn har UDEN min tilladelse fundet en vej til mine billeder af MIN datter, og valgt at smide dem på sin egen profil, uden min tilladelse. Jeg er Indebrændt og rasende over dette, da idioten i det mindste kunne have spurgt inden. Men næææææh nej. 

Han har set hende i mindre end 10 sekunder i barnevognen, han kiggede ned i den og hans eneste kommentar "hun ser da fin ud. Hun er ud til at have det godt og trives" også gik han, intet andet. Han har en søn han intet gør for at se, og hvor ville jeg dog gerne møde sønnens mor da hun måske kan fortælle mig sandheden, for den kan han ikke holde sig til. (Han siger konstant til folk rundt i byen at jeg nægter ham at se min datter. Hvilket er løgn, har sagt han nok skal få hende at se og det har han også. Ikke min skyld han ikke gjorde mere ud af det) 

undskyld for et lille udbrud. Men havde brug for det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Pinkrose

Anonym skriver:

Måske i kan svare hvorvidt man må tage billeder fra en anden persons facebook (vi er ikke venner, og min profil er KUN åben for venner).

Nå, sagen er den at faderen til mit barn har UDEN min tilladelse fundet en vej til mine billeder af MIN datter, og valgt at smide dem på sin egen profil, uden min tilladelse. Jeg er Indebrændt og rasende over dette, da idioten i det mindste kunne have spurgt inden. Men næææææh nej. 

Han har set hende i mindre end 10 sekunder i barnevognen, han kiggede ned i den og hans eneste kommentar "hun ser da fin ud. Hun er ud til at have det godt og trives" også gik han, intet andet. Han har en søn han intet gør for at se, og hvor ville jeg dog gerne møde sønnens mor da hun måske kan fortælle mig sandheden, for den kan han ikke holde sig til. (Han siger konstant til folk rundt i byen at jeg nægter ham at se min datter. Hvilket er løgn, har sagt han nok skal få hende at se og det har han også. Ikke min skyld han ikke gjorde mere ud af det) 

undskyld for et lille udbrud. Men havde brug for det. 

Hvis du har fuld forældre myndighed skal han have din tilladelse.
Var det igennem med min datters far der lagde videoer ud af hende

Anmeld

5. juli 2014

Janni.

Personligt synes jeg det er frækt af ham.

Men jeg mener at når man har lagt billederne på Facebook, så har man frasagt sig rettighederne til billederne. Det er vist Facebooks regler, selvom jeg synes det er forkert.

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Hvis du har fuld forældre myndighed skal han have din tilladelse.
Var det igennem med min datters far der lagde videoer ud af hende

Jeg har fuld forældremyndighed  

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Janni. skriver:

Personligt synes jeg det er frækt af ham.

Men jeg mener at når man har lagt billederne på Facebook, så har man frasagt sig rettighederne til billederne. Det er vist Facebooks regler, selvom jeg synes det er forkert.

Synes bare det er forkert da mappen kun skulle være offentlig for min venner

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2014

Chellie

Der er vist nogle copyright-regler på området, så du kan godt gå ind og anmelde billederne. Og så lige dobbelt-tjekke, at de enkelte billeder også er begrænsede, og ikke bare albummet. Bare for en sikkerheds skyld.

men, alt andet lige, facebook er et forfærdeligt sted, som får det værste frem i folk. Den bedste måde, at beskytte dine billeder på, er desværre ved ikke at dele dem 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Der er vist nogle copyright-regler på området, så du kan godt gå ind og anmelde billederne. Og så lige dobbelt-tjekke, at de enkelte billeder også er begrænsede, og ikke bare albummet. Bare for en sikkerheds skyld.

men, alt andet lige, facebook er et forfærdeligt sted, som får det værste frem i folk. Den bedste måde, at beskytte dine billeder på, er desværre ved ikke at dele dem 

Der står at det kun er offentligt for venner, også på billederne :/ 

Anmeld

5. juli 2014

Chellie

Anonym skriver:

Der står at det kun er offentligt for venner, også på billederne :/ 

Så må du jo så erkende, at nogen af dine venner har valgt at sende disse billeder til dit barns far. Måske har han over for dem vist interesse, selvom han ikke gjorde det i situationen, hvor han faktisk så hende? Det ville falde megt godt i tråd med en historie om, at du ikke vil lade ham se din datter, og på den måde kan han måske høste noget sympati... 

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Så må du jo så erkende, at nogen af dine venner har valgt at sende disse billeder til dit barns far. Måske har han over for dem vist interesse, selvom han ikke gjorde det i situationen, hvor han faktisk så hende? Det ville falde megt godt i tråd med en historie om, at du ikke vil lade ham se din datter, og på den måde kan han måske høste noget sympati... 

Synes bare stadigt at det er forkert, men ja måske. Han var der heller ikke under graviditeten, ham smed mig på gaden da jeg ikke ville få en abort 

Anmeld

5. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis nogen af dine venner er venner med ham på fb, og de har liked eller kommenteret dine billeder, så kan han også se dem og screenshotte dem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.