SA og ferie - what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.299 visninger
20 svar
28 synes godt om
5. juli 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen med jer.

Jeg har brug for lidt ekspertise  ..

Min kæreste og jeg havde egentlig aftalt at vi skulle bestille en afbudsrejse til Kreta eller lign., men da jeg igår meget pludseligt begyndte at bløde (jeg har det fint, men umiddelbart en tabt meget tidlig graviditet) - så er vi blevet enige om at det med fly kan være lidt surt at begive sig ud i, hvis der skulle ske noget.

Vi planlægger i stedet for at køre på ferie, så har vi da mulighed for at køre hjem hvis jeg skulle få det skidt.

Vi har talt om et par dage i Berlin - men hvad med bagefter? Vi satser på en søndag-lørdag ferie.

På forhånd tak :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Chellie

Hvor tidlig en graviditet taler vi om?

Anmeld

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Hvor tidlig en graviditet taler vi om?

Umiddelbart 3+6 ..

Anmeld

5. juli 2014

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Så ville jeg uden problemer tage på charter ferie

Anmeld

5. juli 2014

Frk.S

Hvis det er sket 3+6 er der tale om en biokemisk graviditet og der burde ikke være noget der kan give dig komplikationer. 

Jeg ville helt sikkert tage på en dejlig ferie med manden - også med fly - hvis det var mig. 

Anmeld

5. juli 2014

L&V

Anonym skriver:

Godmorgen med jer.

Min kæreste og jeg havde egentlig aftalt at vi skulle bestille en afbudsrejse til Kreta eller lign., men da jeg igår meget pludseligt begyndte at bløde (jeg har det fint, men umiddelbart en tabt meget tidlig graviditet) - så er vi blevet enige om at det med fly kan være lidt surt at begive sig ud i, hvis der skulle ske noget.

Vi planlægger i stedet for at køre på ferie, så har vi da mulighed for at køre hjem hvis jeg skulle få det skidt.

Vi har talt om et par dage i Berlin - men hvad med bagefter? Vi satser på en søndag-lørdag ferie.

Ja ik for at lyde hård eller noget men hva pokker skulle der ske når du har haft en bio som det jo ville være så tidligt.

Anmeld

5. juli 2014

asphodel

Anonym skriver:

Godmorgen med jer.

Vi tager også på en kort bilferie i år, hvor vi blandt andet skal en tur til Lübeck, hvilket også er et dejligt sted.  Hvis du kan lide chokolade og rittersport, så ligger der et godt rittersport museum og café i Berlin. 

Anmeld

5. juli 2014

cwl

Så tidligt er det bare som og få sin mens. Det er mere psykisk det kan være hårdt og så ville en ferie være godt for at få tankerne på afstand.

Anmeld

5. juli 2014

lineog4

ikke for at være hård men i min verden hvis man begynder at bløde i 3+6 så har man fået menstruation (også selvom man måske har haft dannet hccg nok til en positiv test). Og det klarer kroppen fuldstændig selv og der vil ikke kommer nogen former for efterveer.

Så hvis jeres ønske var Kreta så hop om bord på flyveren og nyd en skøn ferie og måske også få tankerne lidt væk fra projekt baby.... Men skal siges jeg synes Berlin er en skøn by så det er jo også en vidunderlig ferie, men I skal ikke vælge ferie ud fra du har fået menstruation/haft en bio

Anmeld

5. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Godmorgen med jer.

Du har ikke haft en SA, men en biokemisk graviditet, som er meget almindeligt, og som mange kvinder oplever uden nogensinde at vide det, netop fordi den jo kommer cirka samtidig med menstruationen (eller - det ER en helt almindelig menstruation, det du oplever). 

Der er absolut intet til hinder for at I tager en charterferie sydpå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.