Ej men den psyke altså!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. juli 2014

Sahara82

Skulle så have haft mens for et par dage siden og testen i forgårs var negativ. Der ville jeg jo så være 4+0 hvis det var, men nej ikke denne måned. Men altså er overbevist at jeg har psyket mig så meget at min krop forhindrer mens i at komme og laver de her falske kvalmesymptomer.
Men what to do, det er dælme svært ikke at tænke på ønsket om en bebse mere.!? Andre der kender det, og i så fald hvad gør I for at tackle psyken??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2014

Sahara82

Andre der kender til det, og evt har et godt råd til hvordan man undgår at psyke sig så meget?

Anmeld

5. juli 2014

Chellie

Ingen gode råd, bare et stort Hvis du finder en løsning, må du gerne lige dele den med os andre 

Anmeld

5. juli 2014

asphodel

Sarah82 skriver:

Skulle så have haft mens for et par dage siden og testen i forgårs var negativ. Der ville jeg jo så være 4+0 hvis det var, men nej ikke denne måned. Men altså er overbevist at jeg har psyket mig så meget at min krop forhindrer mens i at komme og laver de her falske kvalmesymptomer.
Men what to do, det er dælme svært ikke at tænke på ønsket om en bebse mere.!? Andre der kender det, og i så fald hvad gør I for at tackle psyken??

Jeg tror det er noget RIGTIG MANGE kender til, men hvad man lige gør for at afhjælpe det aner jeg ikke. Jeg forsøger at distrahere mig selv med en masse andre ting, så der ikke er plads i hjernen til at tænke for meget over det. Prøv at gå i gang med et eller andet projekt, som du også interesserer dig for - hvis du keder dig tænker du alligevel på at lave en baby og så hjælper det ikke noget. 

Anmeld

5. juli 2014

Sahara82

asphodel skriver:

Jeg tror det er noget RIGTIG MANGE kender til, men hvad man lige gør for at afhjælpe det aner jeg ikke. Jeg forsøger at distrahere mig selv med en masse andre ting, så der ikke er plads i hjernen til at tænke for meget over det. Prøv at gå i gang med et eller andet projekt, som du også interesserer dig for - hvis du keder dig tænker du alligevel på at lave en baby og så hjælper det ikke noget. 

Ja det kan godt være at det er en god ide at finde på et nyt projekt, så jeg kan blive lidt distraheret.. Andet har ihvertfald ikke hjulpet indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.