Legoland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

800 visninger
12 svar
10 synes godt om
4. juli 2014

3rollinger

Hejsa

Jeg overvejer at tage i Legoland sidst i august med mine unger. Hvor er det man kan koebe billetter til Legoland med rabat. Synes jeg har hoert om at saadanne eksisterer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Dot D

3rollinger skriver:

Hejsa

Jeg overvejer at tage i Legoland sidst i august med mine unger. Hvor er det man kan koebe billetter til Legoland med rabat. Synes jeg har hoert om at saadanne eksisterer.

Jeg ved ikke, hvor man kan købe med rabat, men Sophus og jeg var på Jensens Bøfhus i sidste uge, der var der en gratis billet til barn bagpå børnemenukortet...

Billigere at spise en frokostmenu og en børnemenu og få en billet end at købe en billet... 

Anmeld

4. juli 2014

3rollinger

Dot D skriver:

Jeg ved ikke, hvor man kan købe med rabat, men Sophus og jeg var på Jensens Bøfhus i sidste uge, der var der en gratis billet til barn bagpå børnemenukortet...

Billigere at spise en frokostmenu og en børnemenu og få en billet end at købe en billet... 

Hi hi, utroligt egentlig.

Men nu bor jeg i Spanien, saa ingen Jensens Boefhus 

Men har lige laest det aabenbart berygtede indlaeg paa Legolands hjemmeside og har opdaget at man aabenbart kan faa en oplevelse for varierende priser. Saa jeg taenkte at hvis jeg forbereder mig i god tid, kan det maaske goeres nogenlunde billigt (omend alt jo er relativt med tre boern).

Ville faktisk ogsaa gerne overnatte en nat i en af deres fine vaerelser. Men det loeber selvfoelgelig helt klart op. Igen hvis én af disse tilbudssider har tilbud fra Legoland, ville det jo klart vaere en fordel.

Anmeld

4. juli 2014

Tullemor

på skolemælk.dk mener jeg at man kan printe alle de børnebilletter du ønsker, så er da sparet

Anmeld

4. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved en kamarat har fundet nogen via googel. De kom afsted 2 voksende og 3 børn for 315 kr i alt. Vh stine

Anmeld

4. juli 2014

lineog4

Da vi var afsted fandt vi en hytte på en campingplads lige ved siden af og købte todagsbillet til hele flokken samtidig med bookingen og vi kom afsted 2 voksne og 2 børn for 2000 kr - det er nogen år siden så ved ikke om det stadig er samme pris.... Okay har så lige tjekket og det er steger i pris efter legoland har overtaget campingen men måske billigere hvis man ikke er 3 børn, var det jeg regnede på.... Vildt dobbelt pris nu

Anmeld

4. juli 2014

Dot D

3rollinger skriver:

Hi hi, utroligt egentlig.

Men nu bor jeg i Spanien, saa ingen Jensens Boefhus 

Men har lige laest det aabenbart berygtede indlaeg paa Legolands hjemmeside og har opdaget at man aabenbart kan faa en oplevelse for varierende priser. Saa jeg taenkte at hvis jeg forbereder mig i god tid, kan det maaske goeres nogenlunde billigt (omend alt jo er relativt med tre boern).

Ville faktisk ogsaa gerne overnatte en nat i en af deres fine vaerelser. Men det loeber selvfoelgelig helt klart op. Igen hvis én af disse tilbudssider har tilbud fra Legoland, ville det jo klart vaere en fordel.

Havde det godt på fornemmelsen med din skrivemåde.. 

Der er ind i mellem tilbud på de overnatninger, meld dig eventuelt i Legoklubben, det er vores unger og vi får nyhedsmail fra dem.

Der har lige været nogle gratis billetter i et månedsblad, dem brugte vi sidst, vi var afsted...

Ellers er der jo den løsning, at du sender mig penge til tre børnemenuer  på Jensens, så kan jeg sende dig billetterne

Så kan ungerne da komme billigt ind...

Anmeld

4. juli 2014

3rollinger

Dot D skriver:

Havde det godt på fornemmelsen med din skrivemåde.. 

Der er ind i mellem tilbud på de overnatninger, meld dig eventuelt i Legoklubben, det er vores unger og vi får nyhedsmail fra dem.

Der har lige været nogle gratis billetter i et månedsblad, dem brugte vi sidst, vi var afsted...

Ellers er der jo den løsning, at du sender mig penge til tre børnemenuer  på Jensens, så kan jeg sende dig billetterne

Så kan ungerne da komme billigt ind...

Hahahah, jamen, det vil jeg da lige overveje 

Vil helt sikkert melde os ind i Legoklubben lige med det samme. Der er jo stadig lidt tid til at de kan sende nogle gode tilbud ud.

Jeg kan faktisk godt stadig skrive æ, ø, å, det er bare meget hurtigere for mig at bruge den gode gammeldags skrivemåde 

Anmeld

4. juli 2014

Dot D

3rollinger skriver:

Hahahah, jamen, det vil jeg da lige overveje 

Vil helt sikkert melde os ind i Legoklubben lige med det samme. Der er jo stadig lidt tid til at de kan sende nogle gode tilbud ud.

Jeg kan faktisk godt stadig skrive æ, ø, å, det er bare meget hurtigere for mig at bruge den gode gammeldags skrivemåde 

Der kommer nogle fine blade med historier og lidt konkurrence i, så husk at bestille til alle tre...

Ja, man gør ofte det, der er nemmest, så jeg ville måske gøre det samme, hvis jeg var dig

Håber I finder en billig løsning, for der er sååå hyggeligt og sjovt dernede...   Vi skal helt sikkert derned igen i sommerferien...

Anmeld

4. juli 2014

carinabj

Jeg har en gratis børnebillet til Legoland (fra en Mc. D menu), men vi kommer ikke afsted i år. Du skal være velkommen til at få den, hvis du bare betaler porto

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.