Hjælp!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. juli 2014

lollandpigen

Hej Tøser...

Skal i næste uge til København sammen med min datter, en veninde og hendes datter. Vi har planer om at tage toget til Hovedbanegården og derefter gå til Amalienborg og derefter til fisketorvet....MEN nu kommer problemet er ikke ret meget kendt i København så nogle der kan fortælle mig hvor lang turen er på gåben og evt om det er nemt at finde vej....

Mange hilsner herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

fresia

Profilbillede for fresia
Jeg syntes det lyder som en meget lang gåtur. Der er rimelig langt fra Hovedbanegården til amalienborg. Denne tur tænker jeg dog er meget hyggelig, da man går igennem strøget og forbi kongens Nytorv, så der er rigtig meget at se på.
Turen fra amalienborg til fisketorvet er også rimelig lang, og måske knap så spændende

Anmeld

4. juli 2014

Lukas&Liam<3

lollandpigen skriver:

Hej Tøser...

Skal i næste uge til København sammen med min datter, en veninde og hendes datter. Vi har planer om at tage toget til Hovedbanegården og derefter gå til Amalienborg og derefter til fisketorvet....MEN nu kommer problemet er ikke ret meget kendt i København så nogle der kan fortælle mig hvor lang turen er på gåben og evt om det er nemt at finde vej....

Mange hilsner herfra

Fra Hovedbanen til amalienborg er der 3,3 og fra amalienborg til fisketorvet er der 4,2
Det er ikke så besværligt at finde vej

Anmeld

4. juli 2014

tinemus79

Jeg ville nok gå fra hovedbanen til strøget og ned til kongens nytorv/magasin og derfra til Amalienborg.  Men så ville jeg på vejen til fisketorvet enten tage metroen fra magasin til nørreport og så s-tog mod dybbelsbro. Jeg er lidt i tvivl om havne busserne kan bruges.  Det kan du undersøge på movia og så kunne i sejle. 

God fornøjelse 

Anmeld

4. juli 2014

lineog4

Som de andre vil jeg sige den ene vej fra hovedbanen til amalienborg er en skøn tur at gå, mens den modsatte vej tilbage til fisketorvet måske vil føles langt og kedelig.
Men vil også lige slå på tromme for en kanalrundfart, med nettobådene koster det kun 40 kr for voksne og 15 kr for børn og det er en skøn tur især hvis solen skinner og så får man en stor bid af københavn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.