burde jeg overveje graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
8 svar
7 synes godt om
4. juli 2014

Anonym trådstarter

Har lige brug for at være anonym da jeg kan folk irl her inde.

Sagen er den jeg fik den 19 maj i år fjernet min p stav fordi den var til gene.
Fik så det jeg tror var min mens den 22 og en uge frem, har ikke siden haft min mens og det jo langt over en måned siden jeg sidst havde den.
Og har her den sidste uge eller 2 har kramper i maven og let kvalme nogen gange.
Min mand tror ikke på jeg kan være gravid, men bør jeg virkelig overveje den mulighed eller er det meget normalt efter p-stav?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Fik så det jeg tror var min mens den 22 og en uge frem, har ikke siden haft min mens og det jo langt over en måned siden jeg sidst havde den.
Og har her den sidste uge eller 2 har kramper i maven og let kvalme nogen gange.
Min mand tror ikke på jeg kan være gravid, men bør jeg virkelig overveje den mulighed eller er det meget normalt efter p-stav?

Bruger I prævention nu?

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Bruger I prævention nu?

Nej har vi nemlig ikke gjort.
Jeg vil gerne ha en mere og vil han også men først om noget tid siger han.

Anmeld

4. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nej har vi nemlig ikke gjort.
Jeg vil gerne ha en mere og vil han også men først om noget tid siger han.

Så giver det næsten sig selv, at du kan være gravid, så du må tage en test og finde ud af det.
Hvis han ikke ønsker et barn nu, må I bruge prævention, man bør være enige om en graviditet.

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Så giver det næsten sig selv, at du kan være gravid, så du må tage en test og finde ud af det.
Hvis han ikke ønsker et barn nu, må I bruge prævention, man bør være enige om en graviditet.

Kan kun sige jeg er enig. Har sagt det til ham flere gange at hvis han virkelig ikk vil ha en nu burde vi bruge beskyttelse.

Anmeld

4. juli 2014

Frk.S

Altså hvis i har dyrket ubeskyttet sex er der selvfølgelig en mulighed for at du kan være gravid.

Jeg ville helt klart tage en test.

Og ellers skal i vist lige have snakket om hvad i vil. Hvis i ikke vil have en mere nu skal i da beskytte jer.

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Altså hvis i har dyrket ubeskyttet sex er der selvfølgelig en mulighed for at du kan være gravid.

Jeg ville helt klart tage en test.

Og ellers skal i vist lige have snakket om hvad i vil. Hvis i ikke vil have en mere nu skal i da beskytte jer.

Ja det ved jeg.
Har også sagt det til min mand flere gange at hvis han virkelig ikke ville ha en mere nu måtte han jo bruge gummi.
Vi var nemlig blevet enige om jeg lige skulle ha en pause efter p staven for min krop kunne komme i balance igen.

Anmeld

4. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Ja det ved jeg.
Har også sagt det til min mand flere gange at hvis han virkelig ikke ville ha en mere nu måtte han jo bruge gummi.
Vi var nemlig blevet enige om jeg lige skulle ha en pause efter p staven for min krop kunne komme i balance igen.

Men hvis I var blevet enige om det, så er ubeskyttet sex jo ikke så smart...
Beklager, men jeg synes altså det er en kende naivt af jer.
Man skal altså tage ansvar begge to. Selvom du siger til ham, at han skal bruge prævention, hvis han ikke ønsker, du skal blive gravid, så må du jo stå fast, hvis han bare fejer det hen...
I må da have en klar aftale.

Men når det så er sagt, så tror jeg da bestemt, du kunne være gravid. Tag en test
Held og lykke med svaret, om det falder til den ene eller den anden side.

Anmeld

4. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvis I ikke bruger prævention, er det da ret oplagt, at du kan være gravid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.