Info inden problemet bliver fortalt; i forhold med min kæreste på ottende år, har sammen et barn på snart 2 og en lille ny på vej om 2 måneder...
Manden spurgte for noget tid siden om han måtte tage på en "herretur" på motorcykel til Sverige i 6 dage, jeg sagde at med de bækkensmerter jeg render rundt med og at jeg lige har været alene med vores datter i 9 dage, så må jeg sige nej og at det er en dårlig ide! Han bliver lidt øv, men sådan er det, dagen efter finder jeg ud af der skulle have været en del af de andres "veninder" med og det egentlig bare er en druktur..
Igår spørg manden mig så, imens kammeraten sidder ved siden af om han må tage på endnu en "herretur" i denne weekend, han ved jeg har en aftale på lørdag og den har jeg haft i lang tid, så han bliver sur og siger min mor bare kan passe vores barn, jeg siger nej, nu må du gøre plads til min aftale..
Han bruger hele dagen igår på at tigge og be og forsikre mig om det bare er en herretur, det samme gjorde hans kammerat! Her idag, ser jeg på fjæsen at kammeraten og 16 andre er tagget i en status om at de glæder sig til at drikke hjernen ud og hygge med frie tøjler! I blandt de 16 er 7 piger!!!! Hmm! Jeg nævner det og han kigger bare på mig og siger "nå, jeg havde forstået det som at det kun var os mænd" - "Men jeg skal alligevel være hjemme og passe ***** for det må din mor åbenbart ikke, jeg kommer sku aldrig ud og hygger mig og lærer nye mennesker at kende!"
Jeg bliver sku lidt ked, føler mig til grin og føler mig i den grad svigtet, han "får lov" til SÅ meget! Jeg kæmper med smerter hver eneste dag, står med ALT herhjemme, Imens han er på kursus uafbrudt med arbejdet, til DHB og Le Mans !! Imens går jeg her og passer alt herhjemme og når han så har lovet for første gang nogensinde at se efter vores barn på lørdag så er det pludselig galt! Argh.....
Jeg havde virkelig brug for at komme ud med det, for ved sku ikke helt hvordan jeg skal takle det her lige nu. Har mest lyst til at tage diskussionen med ham og sige nu er det nok, men hvordan Søren får man lige sagt det?!
Tak fordi du gad læse med, og tak for svar på forhånd.