3+5 og tonsvis af symptomer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal lige lufte ud...

Hvis der er gevinst, er jeg 3+5 idag. Men indtil videre har jeg kun fået negative test, forhåbentlig fordi det bare er for tidligt..

Men for hulan da..!!! Kvalme har været næsten konstant hele ugen. Brysterne er opsvulmede og ømme, og jeg sværger - ALLE i bussen havde stærk parfume på idag. Cigaretter kan lugtes 50 meter væk, selvom man står udenfor, og modsat vindretningen. Jeg føler, jeg kunne sove 18 timer i døgnet, og da jeg tidligere ville lave mig en rugbrødsmad med torskerogn (som jeg elsker!), var jeg nødt til at smide det hele ud, efter at have slikket en enkelt krumme af gaflen, fordi det hele bare vendte sig i mig... 

Helt ærligt. Hvis der ikke er positiv test meget snart, tror jeg bare, jeg lader mig indlægge på den lukkede..! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Frk.S

For at at det er pga en lille spire. 

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

Åh, det ville være rart, så jeg kunne slippe for at tænke på det hele tiden...  I morges var testen stadig stensikkert negativ... Må vel prøve at væbne mig med lidt tålmodighed, og se om der kommer mens i weekenden... 

Anmeld

25. juli 2014

Meandu

Hej. Har du taget flere tests? Håber at du er gravid ��  Jeg har det ligesom dig. Tester negativt, men har mange symptomer. Hvis jeg er gravid, så er jeg Idag 3+3 

Anmeld

25. juli 2014

Mulle0802

Jeg håber på du er gravid, men jeg tror altså du bliver nødt til at vente med at teste igen før testdagen

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Der var ingen gevinst denne gang, mens kom til tiden. Utroligt, så meget ballade kroppen nåede at lave, alene fordi jeg troede, der kunne være noget.  Så nu er vi igang igen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.