rfsu tidlig graviditetstest erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.395 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juli 2014

nalla27

Hej jeg er ny herinde, har prøvet rfsu tidlig test i 3+0 som den fortæller man kan, men desværre et bragende negativt resultat øv! Jeg/vi har forsøgt siden februar hvor vi desværre mistede i 3. Måned håber bare snart den er der.... har planer om at prøve med en valmed test om en uge i 4+0 xxx'er for den bliver til en positiv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

MizzMommy2015

Jeg har haft taget 4 teste af den slags i en cyklus, alle svagt positive, men blodprøver siger at jeg på intet tidspunkt havde været gravid, så jeg synes ikke at man kan stole på dem

Anmeld

3. juli 2014

Masig

nalla27 skriver:

Hej jeg er ny herinde, har prøvet rfsu tidlig test i 3+0 som den fortæller man kan, men desværre et bragende negativt resultat øv! Jeg/vi har forsøgt siden februar hvor vi desværre mistede i 3. Måned håber bare snart den er der.... har planer om at prøve med en valmed test om en uge i 4+0 xxx'er for den bliver til en positiv 

Billedet taler vist for sig selv, hvad min erfaring er 

Den øverste er en valmed, den nederste en rfsu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. juli 2014

StudPsyk

nalla27 skriver:

Synes de RSFU-teste er sindssygt skod. Jeg testede cirka 4+0 med James og troede faktisk den var bragende negativ, indtil jeg havde stirret mig blind på den længe nok og kunne skimte en meget, meget svag streg, som jeg næsten var den eneste der kunne se. Dagen efter testede jeg klart positiv på en anden type test. Så mine erfaringer er at RSFU-test = 

Anmeld

3. juli 2014

nalla27

Okay så er der måske alligevel håb forude.... venter med at teste til engang i næste uge med en valmed, xxxx`er virkelig for den kunne være der denne gang... havde bare en lille fornemmelse af det, men efter den bragende negative test, tabte jeg lidt modet ærlig talt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.