Hvad pokker gør vi!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
2 svar
3 synes godt om
3. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Sagen er den at kæresten endelig har fået arbejde efter 6 mdr's ledighed. Men hans arbejdstider er bare slet ikke gode!! Og slet ikke til en familie. Sagen er den at jeg arbejder hver anden weekend. Både lørdag og søndag. Den ene uge til kl. 13 og den anden uge til kl. 14.30. 

Min kæreste skal så arbejde hver lørdag kl. 19-7. Det er den der er problemet for vi har også en datter på 2,9 år og hun skal jo også passes!! Det kan jeg jo ikke når jeg skal på arbejde og at han kommer hjem kl. 7 om morgenen efter 12 timers arbejde!! Hvad gør vi??!! Han kan jo heller ikke!!

Muligheden er at vi kan få svigermor til det men hun arbejder også hver anden weekend. Dog forskudt af mig. Men så skal vores datter hjem til hende om aftenen og overnatte der og blive hentet af mig når jeg har fri næste dag. Men det er hver anden weekend og lige på svigermors friweekend. Syntes det vil være synd for hende at hun aldrig kan få en ordentlig friweekend. 

Hvad gør vi?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Genoble

Jeg tænker at i måske hver anden gang, dvs. en gang om måneden, kunne lade svigermor passe. Og så de andre hveranden uge (måske den dag du arbejder til 13) kan lade din kæreste passe hende. Så må han holde sig vågen med en kop kaffe, så mange timer er der trods alt ikke tale om. Og der behøver måske ikke ske det vilde andet end at de hygger med tegnefilm på sofaen eller noget mindre energikrævende. 

Anmeld

3. juli 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Genoble skriver:

Jeg tænker at i måske hver anden gang, dvs. en gang om måneden, kunne lade svigermor passe. Og så de andre hveranden uge (måske den dag du arbejder til 13) kan lade din kæreste passe hende. Så må han holde sig vågen med en kop kaffe, så mange timer er der trods alt ikke tale om. Og der behøver måske ikke ske det vilde andet end at de hygger med tegnefilm på sofaen eller noget mindre energikrævende. 

Nu drikker han ikke kaffe  Men tja.... Kunne måske være en mulighed... Det vil jeg lige foreslå ham for det lyder som en god ide. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.