Desværre for sent på den -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2014

Nadia&Daniel

MyLove E skriver:

Vi var selv frivillige året Før vi fik Elias. 

Næste år eller næste år igen,  vil vi afsted igen som frivillig med ham også

Det lyder super hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

LinLin

Nadia&Daniel skriver:

så alle gode plads var selvfølgelig taget. Men vi SKAL afsted, og jeg glæder mig til at overraske Laura med en tur i Cirkus Summarum

Skal I også afsted???

Vi skal afsted for første gang bestilte om eftermiddagen den dag da blev sat til salg og tror nok det er udemærkede pladser vi har fået

Anmeld

3. juli 2014

dorthemus

Jep vi skal afsted på søndag og vi glæder os meget. Jeg fik billetter samme dag som de blev frigivet for at få de rigtige billetter. Runa glæder sig så meget! Hun så det første gang sidste år, lige da hun var blevet 3 år, og det var en kæmpestor oplevelse og nu ved hun hvad det er hun skal
Vi har fået nogle smaddergode sæder.

Anmeld

3. juli 2014

dorthemus

Dobbelt

Anmeld

3. juli 2014

Kamulla

ja det skal vi.. bestilte den dag der blev åbnet for billetsalget engang i Maj

Anmeld

3. juli 2014

VIPpigen

Ville så gerne, men det må vente. Lillebror kan komme hvornår det skal være, så forestillingerne ligger for sent. Havde der været nogen allerede nu ved Århus havde jeg taget Lilje med inden lillebrors ankomst 

Anmeld

3. juli 2014

Malthe2010

Nadia&Daniel skriver:

Årh okay - vi skal 19 juli

Vi skal også 19. Juli, og vi har pladser på forreste række, samme pladser som sidste år, og vi GLÆDER os 

Anmeld

3. juli 2014

Nadia&Daniel

Malthe2010 skriver:

Vi skal også 19. Juli, og vi har pladser på forreste række, samme pladser som sidste år, og vi GLÆDER os 

Vi glæder os også for vildt Laura elskede det og det er nu en tradition at vi skal afsted (dog bedre tid ud næste år)

Anmeld

3. juli 2014

Miia90

Gad jeg godt, hvad koster det ?

Anmeld

3. juli 2014

trunte89

Vi skal også afsted. Det er 4. år. Synes der er smadder hyggeligt. Jeg har altid siddet klar når billet salget startede. Det er en lang kamp at få de ønskede pladser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.