Bil med tre børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. juli 2014

Anonym trådstarter

Står i den sitation at jeg er gravid igen 

Men nu er jeg kommet i tanke om at min bil er lille Suzuki så ved ikke om jeg kan havde 3 børne sæder bagi 

Der skal være en nyfødt stol (skald) minimum en pude med ryglæn (Farrie) og gerne to af dem eller den ene kan skiftes ud med bare at være en selepude.

hvad er jeres erfaring.? 

Vi har to biler men begge er små, så vis det ender med den ene skal udskiftes skal det helst ikke være til stationcar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2014

Jj1709

Anonym skriver:

Men nu er jeg kommet i tanke om at min bil er lille Suzuki så ved ikke om jeg kan havde 3 børne sæder bagi 

Der skal være en nyfødt stol (skald) minimum en pude med ryglæn (Farrie) og gerne to af dem eller den ene kan skiftes ud med bare at være en selepude.

hvad er jeres erfaring.? 

Vi har to biler men begge er små, så vis det ender med den ene skal udskiftes skal det helst ikke være til stationcar 

Jeg tror godt du kan have dem.. Hvis du sørger for at de 2 autostole står ude i siderne, og så selepuden i midten... :-) Du kan evt køre ud til en butik der forhandler autostole, og så prøve at sætte dem ind i din bil 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Jeg tror godt du kan have dem.. Hvis du sørger for at de 2 autostole står ude i siderne, og så selepuden i midten... :-) Du kan evt køre ud til en butik der forhandler autostole, og så prøve at sætte dem ind i din bil 

Jeg har autostolene men problemet er at jeg ikke kan få dem til at være på bagsædet alle 3 

Anmeld

3. juli 2014

Lenats31

Anonym skriver:

hvad er jeres erfaring.? 

Husk at tænke fremad - til efter babystolen. Når den tid kommer så får du ikke plads til tre fremadvendte. Måske med en bagudvendt i den næste gruppe også. Men til 3 fremadvendte på bagsædet er du nødt til at anskaffe en anden bil med 3 fulde sæder bagi. De er somregel store biler.

Anmeld

3. juli 2014

Chewy

Anonym skriver:

hvad er jeres erfaring.? 

Min chef havde samme problem, og de endte med at købe en Ford S-max for at få plads til alle tre stole/sæder. Det er da en mulighed for jer uden at være en stationcar

Anmeld

3. juli 2014

Muffinmus

Vi har en C-max, det er tre autostole i lige nu. En str 9-18, en str 9-36 og en str 18-36....

Anmeld

3. juli 2014

Pigent

Anonym skriver:

hvad er jeres erfaring.? 

Jeg ville ikke sætte et barn på selepude, selepude med ryglæn er mere sikker. Tror ikke der kan være 3 i en swift.

Prøv at kig her
http://www.sikkerautostol.dk/montering-3-pa-tvaers 3-across-fittings/

Anmeld

3. juli 2014

LJMNA

Vi har lige været ude og bytte vores Suzuki alto ud med en Ford C-max
Vi har en af vær autostol på bagsædet

Anmeld

3. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78

hvad er jeres erfaring.? 

Berlingo, berlingo, berlingo  vi havde en gammel en fra 2002 og for et halvt år siden købte vi en spritny
Der kan sagtens være 3 autostole (har vi) og barnevognen kan sættes i bagagerummet uden at skulle slåes sammen
Der er også rigtig god benplads bagi til voksne - selvom forsædet er kørt helt tilbage

/ Taco78 

Anmeld

3. juli 2014

cwl

Har ikke selv prøvet med tre autostole, men et vennepar har en ny dasia logan. De har godt nok kun to børn, men de siger at de godt ville kunne have en autostol mere på bagsædet, da den er rimelig bred.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.