Camp-let

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.250 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. juli 2014

Janni.

Vi er nye ejere af en camp-let. Vi glæder os vildt meget til at prøve den. Der er gulvtæppe og presenning med til teltet og solsejl.
Vi har ingen erfaring med Camp-let så har du et godt råd eller to, så fyr dem endelig af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

BabyMus

Sådan havde vi i min barndom. Det er s*ide hyggeligt! Jeg ved ikke lige hvilke råd jeg skal give dig. Har I været på camping før? Der er jo mange ting der er gode at have med på camping, men hvis man har prøvet det før er det jo de samme ting. God fornøjelse med det.

Anmeld

2. juli 2014

Janni.

BabyMus skriver:

Sådan havde vi i min barndom. Det er s*ide hyggeligt! Jeg ved ikke lige hvilke råd jeg skal give dig. Har I været på camping før? Der er jo mange ting der er gode at have med på camping, men hvis man har prøvet det før er det jo de samme ting. God fornøjelse med det.

Vi har lidt erfaringer med telt og kanoture. Tænker lidt at vores erfaringer herfra, kommer os til gode..

Anmeld

2. juli 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Vi har en camp-let og er superglade for den. Vi har et ekstra fortelt til at sætte på = masser af plads

Lidt små råd kunne være

- hav et lille vaterpas med. Det er frygteligt at sove i en vogn der ikke står lige

- anskaf et lille campingskab. Vi har manglet plads til mad, tøj og andet men det løste vi ved at købe et skab der kunne klappes sammen.

-Pak så lidt som muligt

Rigtig god ferie til jer

Anmeld

5. juli 2014

Alexander&Lærke

Sådan en startede vi også ud med, nu har vi købt campingvogn i stedet.... 

Jeg kan også give dig rådet med et lille vaterpas og så nogle kiler hvis i kommer til at ligge et sted hvor der er behov for det.

en kølebox med kompresser kan også være god at have. Vi havde en med strøm men den havde lidt svært ved at følge med i sommervarmen. 

Vi har har været flere stedet ned vores complet, bla Skagen, Sverige og Østrig. Den er jo nem at køre med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.