mikroinsemination??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
2 synes godt om
2. juli 2014

Mette0105

Hej 

min kæreste har idag været til lægen og fået denne dårlig nyhed med dårlig sædkvalitet som er på 350.000 og at man nok skal overveje mikroinsemination??? 

Vil il så bare hører andre der har prøvet det samme?? Er det FULDSTÆNDIG umuligt at få børn???  

hilsen en den meget fortvivlede kæreste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

esioul

Mette0105 skriver:

Hej 

min kæreste har idag været til lægen og fået denne dårlig nyhed med dårlig sædkvalitet som er på 350.000 og at man nok skal overveje mikroinsemination??? 

Vil il så bare hører andre der har prøvet det samme?? Er det FULDSTÆNDIG umuligt at få børn???  

Det er muligt

men øv for en besked.

Anmeld

3. juli 2014

tweety2060

Nej det er ikke umuligt! !!! Er sæden oprenset ? Sæd er én drille em for meget kan spille ind og kan se helt anderledes ud i næste mdr
... men div klinikker er ret dygtige hvad enten det er ivf el icsi....

Anmeld

3. juli 2014

WantingBaby2012

Mette0105 skriver:

Hej 

Vi har fået en søn ved hjælp af ICSI og har 2 æg på frys som gerne skulle blive til en lillebror eller lillesøster på et tidspunkt. 

Vi var igennem 3 forsøg før det lykkes med en fuldbåren graviditet men jeg blev gravid alle gange. Lægerne er dygtige idag, så tro på det nok skal lykkes. 

Det er hårdt at være i behandling men det er det hele værd når det endelig lykkes.

Held og lykke. 

Anmeld

3. juli 2014

Mette0105

Okay så bliver jeg lidt mere rolig ! Hvad mener du med du blev gravid 3 gange men kun 1 fuldbårent ? 

hvordan an er forløbet? Hvor lang tid går der fra man har fået af vide at kvaliteten er dårlig til man begynder at prøve at blive gravid eller hvad man siger,?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.