Argh hvor typisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
2 svar
1 synes godt om
2. juli 2014

Kamulla

Noah var på model job igen idag, og da jeg kommer ind sidder der en ung far.. Eller ej ikke så ung men midt 30erne, pisse charmerende far med datteren til shootet...

Eih.. Jeg sidder bare der helt nede i den anden ende af bordet og rødmer nok hver gang han snakker til mig... Aner ikke om han var enlig (jeg tvivler) men nu ser jeg sønnen har optaget en video hvor han er med... Ved også hans datter optog en laaaang en... Suuukk... Hvorfor er jeg sådan en tøse tøs der bare rødmer som en lille teenager og bliver nærmest helt stum hvor jeg normalt snakker som et vandfald.. Har sikkert også sagt noget dumt fordi hjernen bare automatisk slår fra i siturationer jeg ikke har forberedt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Muffin_girl

Kamulla skriver:

Noah var på model job igen idag, og da jeg kommer ind sidder der en ung far.. Eller ej ikke så ung men midt 30erne, pisse charmerende far med datteren til shootet...

Eih.. Jeg sidder bare der helt nede i den anden ende af bordet og rødmer nok hver gang han snakker til mig... Aner ikke om han var enlig (jeg tvivler) men nu ser jeg sønnen har optaget en video hvor han er med... Ved også hans datter optog en laaaang en... Suuukk... Hvorfor er jeg sådan en tøse tøs der bare rødmer som en lille teenager og bliver nærmest helt stum hvor jeg normalt snakker som et vandfald.. Har sikkert også sagt noget dumt fordi hjernen bare automatisk slår fra i siturationer jeg ikke har forberedt..

Jeg syntes nu det er sødt du har det sådan Og tænker spørg da om han vil drikke kaffe eller sådan. 

Anmeld

2. juli 2014

Kamulla

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg syntes nu det er sødt du har det sådan Og tænker spørg da om han vil drikke kaffe eller sådan. 

too late... var kommet hjem... det tyspisk mig at når jeg ser en der ser sød ud kommer jeg hjem og ærger mig vildt fordi jeg er sådan en lille tøsetøs... burde også have spurgt mere ind uden direkte for at finde ud af om han stadig var sammen med barnets mor eller om han havde kæreste i det hele taget.. haha... men han er sikkert både gift og det hele til mit held

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.