Stram lugt fra skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
8 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej damer (og mænd med speciale i lugte fra skeden :b )

Jeg er i tredje trimester med mit andet barn, og jeg lugter simpelthen sådan forneden! Jeg har aldrig haft det problem før, heller ikke første gang. Jeg har haft blærebetændelse og er lige blevet færdig med behandling og har fået af vide at den er helt fin nu, der var ikke engang noget specielt før. Jeg sover nøgen, bader hveranden dag, går i bomuldhipsters og har kun haft sex med kondom siden jegufik af vide at jeg havde infektionen... Og alligevel er det virkelig slemt med lugten allerede kl 3-4 timer efter jeg er stået op :s jeg syntes bare det er så pinligt :\

Er der nogen med nogle forslag til hvad jeg kan gøre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Mami

Når man har været i penicillin behandling kan ph værdien i underlivet let ændres hvilket kan give lugt gener løsningen er en mælke syre kur. 

Det kan også være svamp og der skal behandling til. 

Så giv lægen et kald så finder i nok en løsning 

Anmeld

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Når man har været i penicillin behandling kan ph værdien i underlivet let ændres hvilket kan give lugt gener løsningen er en mælke syre kur. 

Det kan også være svamp og der skal behandling til. 

Så giv lægen et kald så finder i nok en løsning 

Årh mange tak, det var et svar jeg kunne bruge!

Anmeld

2. juli 2014

Mami

Anonym skriver:

Årh mange tak, det var et svar jeg kunne bruge!

Det var så lidt

Anmeld

3. juli 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hej damer (og mænd med speciale i lugte fra skeden :b )

Jeg er i tredje trimester med mit andet barn, og jeg lugter simpelthen sådan forneden! Jeg har aldrig haft det problem før, heller ikke første gang. Jeg har haft blærebetændelse og er lige blevet færdig med behandling og har fået af vide at den er helt fin nu, der var ikke engang noget specielt før. Jeg sover nøgen, bader hveranden dag, går i bomuldhipsters og har kun haft sex med kondom siden jegufik af vide at jeg havde infektionen... Og alligevel er det virkelig slemt med lugten allerede kl 3-4 timer efter jeg er stået op :s jeg syntes bare det er så pinligt :\

Er der nogen med nogle forslag til hvad jeg kan gøre?  

jeg tænker straks SVAMP...

og det gør jeg fordi du har været i noget antibiotika behandling for din blærebetændelse, og derfor har fået svamp.. antibiotika er kendt for at få kropens bakterier i ubalance.. 

og så er det nu også meget normalt at få svamp når man er gravid.

jeg er selv i 3. trimester og jeg har haft svamp næsten hele graviditeten..! 

så jeg synes at du enten skal tage et smut til lægen, eller så bare på apoteket og købe en cannesten stikpille og evt også creme. og husk hvis du skal have stik pillen at så må du ikke bruge indføringshylsteret, men du skal bruge fingrene.. 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

jeg tænker straks SVAMP...

og det gør jeg fordi du har været i noget antibiotika behandling for din blærebetændelse, og derfor har fået svamp.. antibiotika er kendt for at få kropens bakterier i ubalance.. 

og så er det nu også meget normalt at få svamp når man er gravid.

jeg er selv i 3. trimester og jeg har haft svamp næsten hele graviditeten..! 

så jeg synes at du enten skal tage et smut til lægen, eller så bare på apoteket og købe en cannesten stikpille og evt også creme. og husk hvis du skal have stik pillen at så må du ikke bruge indføringshylsteret, men du skal bruge fingrene.. 

Mange tak

Har lige været til jordemoder i dag, og hun sagde præcis det samme som dig, ud over det med indføringshysteret, så du er god 

Og er glad for at du skrev navnet, kan nemlig ikke tyde hendes håndskrift

Anmeld

4. juli 2014

Mother-love

Nu har du lige været i behandling på blærebetændelse. Og det ødelægger mange gange phværdien i skeden.

Jeg har på mine yngre dage været uheldig at blive ramt af en kønssygdom to gange. Og begge gange ødelagde behandlingen phværdien i skeden.
Jg snakkede med min læge omdet som sagde det var meget normalt. Oftes når man bliver behandlet for noget i underlivet ødelægger det phværdien så man kan lugte lidt træls.
Også hvis man har haft blærebetændelse.

Jeg fik begge gange noget antibiotika for dette. Og så gik det væk. Men ved ikke om man må få det når man er gravid.

Men du må hellere snakke med din læge om det. Da det også kan være svamp.

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

Mother-love skriver:

Nu har du lige været i behandling på blærebetændelse. Og det ødelægger mange gange phværdien i skeden.

Jeg har på mine yngre dage været uheldig at blive ramt af en kønssygdom to gange. Og begge gange ødelagde behandlingen phværdien i skeden.
Jg snakkede med min læge omdet som sagde det var meget normalt. Oftes når man bliver behandlet for noget i underlivet ødelægger det phværdien så man kan lugte lidt træls.
Også hvis man har haft blærebetændelse.

Jeg fik begge gange noget antibiotika for dette. Og så gik det væk. Men ved ikke om man må få det når man er gravid.

Men du må hellere snakke med din læge om det. Da det også kan være svamp.

Tak for indput

Jeg har været til jordemoder og er i behandling for svamp 

Anmeld

4. juli 2014

Isabella_mor

Anonym skriver:

Mange tak

Har lige været til jordemoder i dag, og hun sagde præcis det samme som dig, ud over det med indføringshysteret, så du er god 

Og er glad for at du skrev navnet, kan nemlig ikke tyde hendes håndskrift

Det var så lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.