Nemt med sprøjten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. juli 2014

Miss BananaHammock

Jeg føler mig lidt gammel, når jeg står med ovitrelle sprøjten og tænker.. WHAT? hvor blev der af den gamle slags, hvor man selv skulle blande væsker og som gjorde en del mere ondt end Gonal-f pennen. (Det er kun 2 år siden sidst)

Jeg skulle tage den i dag, men havde egentlig udskudt det indtil manden kom hjem, da jeg ikke selv kunne med den gamle. Så åbner jeg pakken og ser at den nu er som en pen. Ej hvor dejligt.

Behandlingsverden er ret hård og udfordrende i sig selv, så det er dejligt når de ændre på de småting, der kan gøre det hele en lille smule nemmere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

mpr

Miss BananaHammock skriver:

Jeg føler mig lidt gammel, når jeg står med ovitrelle sprøjten og tænker.. WHAT? hvor blev der af den gamle slags, hvor man selv skulle blande væsker og som gjorde en del mere ondt end Gonal-f pennen. (Det er kun 2 år siden sidst)

Jeg skulle tage den i dag, men havde egentlig udskudt det indtil manden kom hjem, da jeg ikke selv kunne med den gamle. Så åbner jeg pakken og ser at den nu er som en pen. Ej hvor dejligt.

Behandlingsverden er ret hård og udfordrende i sig selv, så det er dejligt når de ændre på de småting, der kan gøre det hele en lille smule nemmere!!

Du kan stadig få dem du selv skal blande og der er en kæmpe pris forskel men ja det afhænger af hvad lægen udskriver til en

Anmeld

2. juli 2014

Miss BananaHammock

Chel92 skriver:

Du kan stadig få dem du selv skal blande og der er en kæmpe pris forskel men ja det afhænger af hvad lægen udskriver til en

ahhh.. så var det derfor at prisen også var højere end jeg huskede. Kom af med 350kr denne gang mener jeg. Synes ikke den kostede mere end det halve med den gamle.

Anmeld

2. juli 2014

mpr

ahhh.. så var det derfor at prisen også var højere end jeg huskede. Kom af med 350kr denne gang mener jeg. Synes ikke den kostede mere end det halve med den gamle.

Præcis Pregnyl er vist det den hedder når den ikke er blandet på forhånd og så er ovitrelle vist den hvor det er blandet.. - har ikke helt styr på det :p Men ja pregnyl koster kun 66 kr så ja der er væsentlig forskel ^^

Anmeld

2. juli 2014

Miss BananaHammock

Chel92 skriver:

Præcis Pregnyl er vist det den hedder når den ikke er blandet på forhånd og så er ovitrelle vist den hvor det er blandet.. - har ikke helt styr på det :p Men ja pregnyl koster kun 66 kr så ja der er væsentlig forskel ^^

Ja for dælen.. godt jeg ikke skulle træffe beslutningen. For så bliver jeg lidt nærig! (Selvom jeg var sygt glad for pennen i dag).

Anmeld

2. juli 2014

esioul

Det er skide nemt.

Men hold da fast det er en grænse der skal overskrides at stikke sig selv

Anmeld

2. juli 2014

Miss BananaHammock

esioul skriver:

Det er skide nemt.

Men hold da fast det er en grænse der skal overskrides at stikke sig selv

Det er heldigvis som at cykle - det sidder stadig i kroppen fra sidste gang, så skulle ikke igennem hele følelsesregistret omkring at skulle stikke mig selv, som jeg var første gang! Men ja, det er sku noget værre noget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.