Ja nu er det jo fremme at vi har solgt hyblen i Københavnstrup, og at vi derfor hiver teltpælene op til en ny æra.
vi ved bare ikke hvor vi skal flytte hen endnu. men vi flytter når jeg ca har en måned til termin. dvs. når jeg er 35 uger/i 36. uge. jeg er sat tit den 30/9 og jeg skal føde på hvidovre.. men hvis vi flytter til Nordsjælland, så ville det optimale jo være et sygehus i nærheden.
men hvordan foregår det med at skulle vælge et andet fødested end det oprindelige, og hvad med jordemoder osv.
skal jeg bare tage den med min egen jordemoder og så ordner hun det eller skal jeg selv til at ringe og skrive og kontakte osv.? Vi kommer rimelig sikkert til stadig at bo i region hovedstaden, så på den led tror jeg jo ikke der bliver nogle problemer, og der er jo også frit sygehusvalg. men det ville nu være rart hvis jeg så fik kontakt til et fødested og en jordemoder inden fødslen hvis den ikke kommer til at foregå på Hvidovre. også bare så sygehuset ved at jeg kommer..
og nu har jeg aldrig prøvet at skulle flytte i hus og have en fødsel lige på trapperne...
men jeg håber da at der er nogle af jer skønne ladies der har, eller kender nogen der har, oplevet noget lignende...
så kom gerne med jeres viden, erfaringer og what not..

Anmeld