Cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

216 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. juli 2014

Lrm

Er der andre søde piger, der har en kort cyklus fra æl til mens? Min er nemlig kun på 12 dage og normalt siger man jo 14 dage!

er i blevet gravide alligevel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Emilie91

Lrm skriver:

Er der andre søde piger, der har en kort cyklus fra æl til mens? Min er nemlig kun på 12 dage og normalt siger man jo 14 dage!

Min er også på 12 dage fra æl til mens Jeg er godtnok ikke gravid endnu men jeg har været sååå ... Det tror jeg ikke har den store betydning  

Anmeld

2. juli 2014

Lrm

emiliedamm skriver:

Min er også på 12 dage fra æl til mens Jeg er godtnok ikke gravid endnu men jeg har været sååå ... Det tror jeg ikke har den store betydning  

Okay! Dejligt at høre.. Har også en dreng, men den gang havde jeg ikke styr på min cyklus som nu.. Så hvad den var den gang ved jeg ikke

Anmeld

2. juli 2014

friis

Mellem 12 og 16 er jo meget normalt .  

Anmeld

2. juli 2014

esioul

Lrm skriver:

Så længe det ikke er under 10 dage, så har ægget nemlig meget dårlige betingelser for at sætte sig ordentlig fast.

Anmeld

2. juli 2014

modesty

Lrm skriver:

12 dage er helt ok. 

Anmeld

2. juli 2014

Lrm

friis skriver:

Mellem 12 og 16 er jo meget normalt .  

Okay var jeg ikke klar over!! Tak

Anmeld

2. juli 2014

Lrm

esioul skriver:

Så længe det ikke er under 10 dage, så har ægget nemlig meget dårlige betingelser for at sætte sig ordentlig fast.

Super var jeg ikke klar over!! Det er beroligende:kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.