Pludre hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.052 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juli 2014

missehxx

Hej alle. Hvornår begynde jeres børn at pludre? min søn på 8 uger pludrer ikke endnu. Ha. Begyndte at smile bevidst for cirka en uge siden. Det sker ikke voldsomt tit, men det sker og det er skønt! tænker bare med den alder han har nu, burde han da snart begynde at pludre? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

asff

missehxx skriver:

Hej alle. Hvornår begynde jeres børn at pludre? min søn på 8 uger pludrer ikke endnu. Ha. Begyndte at smile bevidst for cirka en uge siden. Det sker ikke voldsomt tit, men det sker og det er skønt! tænker bare med den alder han har nu, burde han da snart begynde at pludre? :-)

Jeg tror det var omkring de 2 måneder at hun begyndte at sige lyde, som aaaaaaaaaaaaaaaah, ooooooooooh og sådan. Det kom omkring samme tid, som smil

Anmeld

2. juli 2014

Clisolka

missehxx skriver:

Begge mine børn har været omkring 8-10 uger gamle, da de begyndte at pludre 

Anmeld

2. juli 2014

Trekløver(:

Hun var 7-8 uger, da hun startede med at pludre, men det er jo individuelt. Det skal nok komme.

Anmeld

2. juli 2014

mrhl

missehxx skriver:

Kan faktisk ikke helt huske det. Men tror hun var omkring 8-12 uger. Hun sagde ikke særlig meget. Hun kom mest med sådan nogle meget meget høje hvin engang i mellem. Nu hvor hun er 6 mdr snakker hun uafbrudt, og de der hyl kommer også i en lind strøm stadigvæk ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.