Ømme bryster efter 3 dage??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.823 visninger
4 svar
1 synes godt om
1. juli 2014

Sille84

Hej allesammen

Jeg er ny i dette forum, håber jeg har postet indægget rigtigt.

Jeg prøver virkelig at lade være med at køre mig selv op her, for der er mange ting der taler imod en graviditet.

Men mine bryster er blevet tiltagende ømme siden igår og pt. er de stort set ligeså ømme som de er når jeg skal have min menstruation. Og der er 1½ uge til??

Jeg har taget 2 Vitex dagligt den sidste månedstid, og det stoppede jeg så med lørdag, da vi søndag gik igang med at prøve at blive gravide.

Nogen der ved om man kan få ømme bryster af at stoppe på dem, for jeg døjede meget med det, da jeg startede på dem..?

Manden har ikke været hjemme siden søndag, så hvis jeg er gravid, så ved at jeg at nu er på 3. dagen. Og det er da ret tidligt at få symptomer, ikk??

Så mit spørgsmål er om nogen af jer godt kan få meget ømme bryster sådan ½-1 uge efter jeres ægløsning og 1½ uge inden I skal have menstruation? -altså som ikke-gravide..?

For jeg synes det er et underligt tidspunkt at have det på, husker ikke at jeg plejer at få PMS-symptomer tidligere end 7 dage inden jeg skal have menstruation (og det er humøret jeg kan mærke det på der).

/Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Mother-love

Det er meget normalt at have ømme bryster efter en æl. Det plejer somregel at gå i sig selv efter en 3-4 dage hvor der kort tid efter så vil starte en ømhed igen (måske) hvis man Er gravid.

Jeg kender ikke rigtig til de piller, da jeg aldrig selv har taget dem.
Men vil ikke tro det er dem der er skyld i de ømme bryster.

Anmeld

1. juli 2014

Sille84

Mother-love skriver:

Det er meget normalt at have ømme bryster efter en æl. Det plejer somregel at gå i sig selv efter en 3-4 dage hvor der kort tid efter så vil starte en ømhed igen (måske) hvis man Er gravid.

Jeg kender ikke rigtig til de piller, da jeg aldrig selv har taget dem.
Men vil ikke tro det er dem der er skyld i de ømme bryster.

Tak for dit indlæg.

Øv bøv, men tænkte nok at det skulle være MEGET heldigt hvis jeg allerede var blevet gravid nu.

Kan bare ikke huske at jeg plejer at have ømme bryster efter ÆL, men det er nok bare fordi jeg normalt aldrig bemærker det, da jeg ikke sådan plejer at gå at tænke over om jeg er gravid eller ej ;-)

Tak for dit svar i hvert fald.

Anmeld

2. juli 2014

hekran

Der er mange hormonpåvirkninger, der vist kan give lidt brystspændinger.
Jeg fik ømme bryster af at stoppe på p-piller i sin tid
Held og lykke med projekt baby!

Anmeld

4. juli 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

De ømme bryster efter ÆL,kommer fordi progesteron niveuet begynder at stige,hvor det når sit maximum 7 dage efter ÆL.

Så det har desværre ikke noget,med en evt. tidlig graviditet at gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.