Hej allesammen
Jeg er ny i dette forum, håber jeg har postet indægget rigtigt.
Jeg prøver virkelig at lade være med at køre mig selv op her, for der er mange ting der taler imod en graviditet.
Men mine bryster er blevet tiltagende ømme siden igår og pt. er de stort set ligeså ømme som de er når jeg skal have min menstruation. Og der er 1½ uge til??
Jeg har taget 2 Vitex dagligt den sidste månedstid, og det stoppede jeg så med lørdag, da vi søndag gik igang med at prøve at blive gravide.
Nogen der ved om man kan få ømme bryster af at stoppe på dem, for jeg døjede meget med det, da jeg startede på dem..?
Manden har ikke været hjemme siden søndag, så hvis jeg er gravid, så ved at jeg at nu er på 3. dagen. Og det er da ret tidligt at få symptomer, ikk??
Så mit spørgsmål er om nogen af jer godt kan få meget ømme bryster sådan ½-1 uge efter jeres ægløsning og 1½ uge inden I skal have menstruation? -altså som ikke-gravide..?
For jeg synes det er et underligt tidspunkt at have det på, husker ikke at jeg plejer at få PMS-symptomer tidligere end 7 dage inden jeg skal have menstruation (og det er humøret jeg kan mærke det på der).
/Sille
Anmeld