Er den flot ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Super flot og klæder din flotte figur rigtig godt

dog ville jeg fjerne blomsten oppe ved kavalergangen - men det dr jo smagssag. Flot er den uanset

Tak og ja du har muligvis ret . vil prøve at fjerne den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Wauw hvor er den flot! En smuk kommende brud 

Tak

Anmeld

9. juli 2014

Maja88

Hold nu fast hvor rr det en flot kjole.
I love it

Anmeld

30. juli 2014

May86

Anonym skriver:

Super som brylluppet nærmer sig bliver jeg mere og mere bekymret ;( og syntes pludselig kjolen er helt forkert .

Kære kommende brud.

den følelse er helt normal  Som man nærmer sig, får man nerver på. Om alt muligt logisk og meget ofte også ulogiske ting  Især hvis man prøver kjolen igen og igen.  Den mister det der gjorde, at du valgte den, fordi du bliver mere og mere vant til at se dig selv i den. Ergo du føler dig ikke lige så smuk og fantastisk i den som 1. og 2. Gang

Kjolen er lige i skabet!  Hav en dejlig dag, og nyd den for s....! Pludselig er det overstået!

Anmeld

31. juli 2014

Anonym trådstarter

May86 skriver:

Kære kommende brud.

den følelse er helt normal  Som man nærmer sig, får man nerver på. Om alt muligt logisk og meget ofte også ulogiske ting  Især hvis man prøver kjolen igen og igen.  Den mister det der gjorde, at du valgte den, fordi du bliver mere og mere vant til at se dig selv i den. Ergo du føler dig ikke lige så smuk og fantastisk i den som 1. og 2. Gang

Kjolen er lige i skabet!  Hav en dejlig dag, og nyd den for s....! Pludselig er det overstået!

Århhh tak  Jeg tror du har ret , nu under 1 md til er jeg bekymret over alt og føler ik der er styr på en prut Men glæder mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.