Endelig endelig endelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

Isabella_mor

Åhh hvor jeg snart håber at følge trop! Kæmpe tillykke med salget, kan forestille mig at man bliver mega lettet!

Hvor længe har l haft til salg?

116 dage.. man bliver SÅ lettet. det har også bare været et værre ståhej. da vi har haft flere interesserede købere. og vi har været tæt på at underskrive for nogle dage siden. men det gik i vasken. hvilket er godt for så fik vi lige 25000 mere for lejligheden..  

det er ikke så længe men der er jo en deadline der har heddet at vi helst skulle have solgt og være flyttet inden lillebror blev født. og der må vi jo sige at det er lige på et hængende hår, da vi skal være ude den 1/9 inden kl 12:00 (det bliver nok lidt før vi er ude vil jeg tro) og terminen hedder 30/9. så jeg kommer til at være MEGET stor og meget besværet når vi står og skal pakke ned.

men jeg tror at vi så småt begynder at pakke ned nu.. for at undgå stress. 

så krydser jeg da fingre for at det bliver jeres tur snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

tarkoflen

Isabella_mor skriver:

116 dage.. man bliver SÅ lettet. det har også bare været et værre ståhej. da vi har haft flere interesserede købere. og vi har været tæt på at underskrive for nogle dage siden. men det gik i vasken. hvilket er godt for så fik vi lige 25000 mere for lejligheden..  

det er ikke så længe men der er jo en deadline der har heddet at vi helst skulle have solgt og være flyttet inden lillebror blev født. og der må vi jo sige at det er lige på et hængende hår, da vi skal være ude den 1/9 inden kl 12:00 (det bliver nok lidt før vi er ude vil jeg tro) og terminen hedder 30/9. så jeg kommer til at være MEGET stor og meget besværet når vi står og skal pakke ned.

men jeg tror at vi så småt begynder at pakke ned nu.. for at undgå stress. 

så krydser jeg da fingre for at det bliver jeres tur snart

Ja vi skulle også have haft solgt inden Thea kom til verden, det mente mægler ikke var noget problem, nu er hun 14 måneder og vi er her stadig

Hvor er l heldige at få mere end udbudsprisen, så heldige er vi nok ikke!

Håber l får lidt hjælp til at flytte og god plan at begynde at pakke nu, det tager så meget længere tid end man regner med

Anmeld

2. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvor det det bare godt for jer ! Kan godt forstå at i er glade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.