Kan jeg bare ikke blive gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2014

Anonym trådstarter

Altså jeg har et barn på 4 men en anden.

nu har min kæreste og jeg prøvet siden november hvor jeg fik fjernet min homonspiral..

kan vi bare ikke få børn sammen? 

Er jeg for tyk 95kg.?

eller er vi bare ikke tålmodige nok? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Sitrani

Anonym skriver:

nu har min kæreste og jeg prøvet siden november hvor jeg fik fjernet min homonspiral..

Er jeg for tyk 95kg.?

Hejsa...

alt inden for et år er helt normalt, så klø I bare på ! 

Jeg vejer det samme som dig, og jeg er i uge 24 nu, så det burde ikke betyde det store..... Det tror jeg ikke i hvert fald.. Er 168 høj....

held og lykke!

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Hejsa...

alt inden for et år er helt normalt, så klø I bare på ! 

Jeg vejer det samme som dig, og jeg er i uge 24 nu, så det burde ikke betyde det store..... Det tror jeg ikke i hvert fald.. Er 168 høj....

held og lykke!

Tak for svar. Bare så bange for jeg ikke kan få flere :-(

har jo taget meget på siden jeg fik den sidste..

jeg vejer 95 og er 175 høj

Anmeld

1. juli 2014

AnneBJ

Da jeg blev gravid med min søn tog det 3 mdr. 

Da jeg gerne ville blive gravid med nummer 2 (stadig samme mand) vejede jeg 8 kg mindre, end da jeg blev gravid første gang, men det tog 10 mdr. 

Så længe der ikke er gået længere tid (ved godt det føles som en evighed) så ville jeg ikke bekymre mig. Personligt brugte jeg ventetiden (og frustrationen) på at tabe mig, lave nogle gode daglige rutiner med plads til en gåtur og lignende, som kunne holdes ved lige når jeg blev gravid og lige pludselig lykkedes det jo! 

Pøj pøj!

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Da jeg blev gravid med min søn tog det 3 mdr. 

Da jeg gerne ville blive gravid med nummer 2 (stadig samme mand) vejede jeg 8 kg mindre, end da jeg blev gravid første gang, men det tog 10 mdr. 

Så længe der ikke er gået længere tid (ved godt det føles som en evighed) så ville jeg ikke bekymre mig. Personligt brugte jeg ventetiden (og frustrationen) på at tabe mig, lave nogle gode daglige rutiner med plads til en gåtur og lignende, som kunne holdes ved lige når jeg blev gravid og lige pludselig lykkedes det jo! 

Pøj pøj!

1000 tak.. Har os gået og tænkt at jeg vil igang med at tabe mig. Bare så fandens svært

Anmeld

1. juli 2014

EnGodMor

Ha' tålmodighed. 

Her tog første tre måneder, anden seks måneder, tredje fjorten måneds

Anmeld

2. juli 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Tak for svar. Bare så bange for jeg ikke kan få flere :-(

har jo taget meget på siden jeg fik den sidste..

jeg vejer 95 og er 175 høj

Kan jeg godt forstå! Men du skal ikke være bekymret før efter et års tid... Det er helt normalt at man nogen gange er længere tid om det Bpde Mr. 1 og Mr. 2 blev undfanget inden for 2 mdr. Så vi har bare været "heldige", eller kan vores celler bare virkelig godt li hinanden Jeg vejer selv mindst 15 kg mere nu, end da jeg blev gravid med vores første, så det er samme scenarie!

Hold hovedet oppe - pludselig står du med to fine streger Held og lykke..

Anmeld

2. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Er jeg for tyk 95kg.?

Altså der er jo en grund til fertilitets klinikker tit forlanger et BMI under 30.

Så ja, det KAN have en betydning at man er overvægtig.

Men alt under et år er normalt.

Anmeld

2. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Er jeg for tyk 95kg.?

Vægten betyder noget for chancerne. Men det er ikke unormalt at der kan gå et års tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.