Pms

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ved at være så træt af mine PMS. Jeg går nærmest i depri-mode. Jeg bliver sur, vrisser, tænker dårlige tanker, føler mig tyk osv. 

Jeg har hørt at der findes nogle naturpiller altså et naturlægemiddel mod PMS. Kender I dem? Nogle erfaringer?

Andre metoder?  

Jeg har hårdt brug for hjælp. 

Kan ikke klarer de 5-8 dage jeg har PMS. Det er så hårdt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen der også er hårdt ramt af PMS? 

Anmeld

3. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er ved at være så træt af mine PMS. Jeg går nærmest i depri-mode. Jeg bliver sur, vrisser, tænker dårlige tanker, føler mig tyk osv. 

Jeg har hørt at der findes nogle naturpiller altså et naturlægemiddel mod PMS. Kender I dem? Nogle erfaringer?

Andre metoder?  

Jeg har hårdt brug for hjælp. 

Kan ikke klarer de 5-8 dage jeg har PMS. Det er så hårdt.

Jeg har det akkurat som dig - det er frygteligt i de dage det står på! 

Jeg har ikke hørt om de piller? 

Anmeld

3. juli 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Jeg har det akkurat som dig - det er frygteligt i de dage det står på! 

Jeg har ikke hørt om de piller? 

Stakkels dig men åhh hvor dejligt jeg ikke er alene... Føler bare jeg er en sur kælling altså. 

Det er så ulidligt. Hader mig selv I de perioder og hader mig selv for den kælling jeg bliver. 

Anmeld

4. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Stakkels dig men åhh hvor dejligt jeg ikke er alene... Føler bare jeg er en sur kælling altså. 

Det er så ulidligt. Hader mig selv I de perioder og hader mig selv for den kælling jeg bliver. 

Ja, du er ikke alene  Det er meget ulideligt... Uh 

Jeg syntes dog det er blevet værre her efter jeg har født nr. 2. Jeg kan huske, at jeg var med i et forsøg med nogle piller for nogle år tilbage, men jeg kan ikke huske hvad de hed (og om de overhovedet er på markedet mere) 

Anmeld

4. juli 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Ja, du er ikke alene  Det er meget ulideligt... Uh 

Jeg syntes dog det er blevet værre her efter jeg har født nr. 2. Jeg kan huske, at jeg var med i et forsøg med nogle piller for nogle år tilbage, men jeg kan ikke huske hvad de hed (og om de overhovedet er på markedet mere) 

Ja jeg synes også det er værre efter barn nummer 2. Suk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.