Havde lidt besvær med at finde en passende overskrift, så bær over med mig... 
Sagen er den at jeg i sidste måned skulle have overført nogle uafhentede feriepenge fra mit gamle arbejde. Her var tale om "småpenge", et trecifret beløb... 
Jeg har rykket for dem MANGE gange, de skulle være overført i fredags, men jeg fik dem stadig ikke, i går stod der ej heller nogen penge, men fik løn fra mit nuværende arbejde...
I dag, da jeg tjekker min konto, ser jeg så til min store forbavselse, at jeg har modtaget et 4-cifret beløb fra mit gamle arbejde, hvilket jeg jo slet ikke havde regnet med! Jeg tror ikke at det er feriepenge, da beløbet er noget større end det jeg skulle have modtaget, og teksten eller hvad man nu skal sige, til overførslen, hedder "a'conto løn"....... 
Hvad gør man i sådan en situation? Jeg bliver måske slagtet nu, men jeg har egentlig lyst til at beholde pengene....
Det var sådan en l*rtejob, og jeg blev MØGelendigt behandlet, for ikke at sige fyret uden varsel og uden en begrundelse!!!
Lang historie kort, men jeg valgte at spare besværet med fagforening osv...
Hvad ville I have gjort, hånden på hjertet? SKAL man gøre noget? Eller må man godt vente en rum tid, og hvis de ikke kræver pengene tilbage, så anse dem som værende ens ejendom?
Anmeld