Symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
1 synes godt om
1. juli 2014

HopinWishin

Nu er det snart en uge siden at jeg blev insemineret.. Og jeg ved godt at man måske overanalyserer alle tegn i ens krop af bare spænding!

Men hvornår mærkede I symptomer på at I var gravide, efter at I blev insemineret??=) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

HopinWishin

HopinWishin skriver:

Nu er det snart en uge siden at jeg blev insemineret.. Og jeg ved godt at man måske overanalyserer alle tegn i ens krop af bare spænding!

Men hvornår mærkede I symptomer på at I var gravide, efter at I blev insemineret??=) 

Jeg begyndte at få kvalme og murren i underlivet i går.. men tænker bare det er for tidligt når jeg først har testdag torsdag i næste uge? 

Anmeld

2. juli 2014

CharlotteA

Jeg fik en pletblødning ugen før test dagen og nedsat appetit et par dage før test 

Anmeld

2. juli 2014

HopinWishin

CharlotteA skriver:

Jeg fik en pletblødning ugen før test dagen og nedsat appetit et par dage før test 

Fik du en positiv test så? =)

Anmeld

2. juli 2014

CharlotteA

Ja  

Er 25 uger idag 

Anmeld

2. juli 2014

Miss BananaHammock

HopinWishin skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, for da jeg blev gravid i IVF var jeg så påvirket af min overstimulering, at jeg ikke vil kunne sige hvilke ting der var hvad. Men vil da lige for Jer! Vi skal forhåbentlig selv have lagt æg op på søndag, så kommer til at være symptomfokuseret ligesom dig i næste uge

Anmeld

2. juli 2014

HopinWishin

CharlotteA skriver:

Ja  

Er 25 uger idag 

Dejligt! Tillykke

Anmeld

2. juli 2014

HopinWishin

Miss BananaHammock skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, for da jeg blev gravid i IVF var jeg så påvirket af min overstimulering, at jeg ikke vil kunne sige hvilke ting der var hvad. Men vil da lige for Jer! Vi skal forhåbentlig selv have lagt æg op på søndag, så kommer til at være symptomfokuseret ligesom dig i næste uge

Spændende! Krydser også fingre for dig =)

Ja hvis man ik i forvejen er hormonella, så bliver man det i hvert fald med de sprøjter og anden medicin man får i fertilitetsbehandling...  =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.