Hvornår ville i kontakte læge ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
6 svar
6 synes godt om
1. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej jeg ville være 5+2 idag, har altså en cyklus på (indtil videre 37 dage) har overvejet at kontakte læge enten sidst i ugen eller først i næste uge så vil jeg være enten dag 40 eller 43 hvis ikke mens dukker op, ingen tegn på mens og ingen positiv test og ej symptomer den sidste halvanden uges tid, har tidligere i cyklus døjet med murren i maven, smerter i højre side, meget ømme brystvorter nogle dage, og enkelte aftener hvor maven lige har kørt rundt efter aftensmaden plys ondt i lænden. Men nu er der ingen ting. Det er første cyklus efter piller og ved godt kroppen arbejder og kan være ustabil, men som mange andre prøver vi på at blive gravide. Ig den sidste tid har jeg slet ikke tænkt på at blive gravid da jeg ingenting har ku mærke.

Spørgsmålet er: Hvornår ville i kontakte læge for at ku få lidt klart billede på hvad der sker ?? Det er træls at have følelsen af at man ikke kan komme videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Chewy

Anonym skriver:

Hej jeg ville være 5+2 idag, har altså en cyklus på (indtil videre 37 dage) har overvejet at kontakte læge enten sidst i ugen eller først i næste uge så vil jeg være enten dag 40 eller 43 hvis ikke mens dukker op, ingen tegn på mens og ingen positiv test og ej symptomer den sidste halvanden uges tid, har tidligere i cyklus døjet med murren i maven, smerter i højre side, meget ømme brystvorter nogle dage, og enkelte aftener hvor maven lige har kørt rundt efter aftensmaden plys ondt i lænden. Men nu er der ingen ting. Det er første cyklus efter piller og ved godt kroppen arbejder og kan være ustabil, men som mange andre prøver vi på at blive gravide. Ig den sidste tid har jeg slet ikke tænkt på at blive gravid da jeg ingenting har ku mærke.

Spørgsmålet er: Hvornår ville i kontakte læge for at ku få lidt klart billede på hvad der sker ?? Det er træls at have følelsen af at man ikke kan komme videre

Hvis din test er negativ, er du ikke gravid. Så vil ikke mene, der er nogen grund til at kontakte lægen. Det er nok bare din krop, der lige skal finde sig selv efter p-pille stop. Den kan sagtens være lidt ustabil de første par cykli.

Havde du regelmæssig mens inden du startede på p-piller?

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Hvis din test er negativ, er du ikke gravid. Så vil ikke mene, der er nogen grund til at kontakte lægen. Det er nok bare din krop, der lige skal finde sig selv efter p-pille stop. Den kan sagtens være lidt ustabil de første par cykli.

Havde du regelmæssig mens inden du startede på p-piller?

Har bare tit hørt mange der ikke kan teste positiv før virkelig langt henne ??

kan ikke huske hvordan cyklus var det er mange år siden  

Anmeld

1. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg ville ikke kontakte lægen. Det er helt normalt at der kan være kuk i cyklus i lang tid efter pillestop, nogle gange et halvt års tid.

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

Okay

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

Anonym skriver:

Din krop har brug for at finde sig selv efter p-pillestop. Sandsynligheden for at du er gravid men ikke kan teste positiv på nuværende tidspunkt er desværre ikke særlig stor 

Giv kroppen tid og prøv at tænk på noget andet

Anmeld

1. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg tænker så lidt på det som overhovedet er muligt da jeg arbejder meget, men nu lige idag og jeg har fri kom jeg til at sidde og tænke på hvor lang tid siden det var nu. Så det kan ikke være mine tanker der udskyder det, så baby desperat er jeg heller ikke. Men det er nok bare sådan  min cyklus er så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.