Ovitrelle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.024 visninger
15 svar
2 synes godt om
1. juli 2014

bellydance

Hej alle

ved godt i ikke kan svare mig på om jeg er gravid men er der nogen der har testet ovitrelle ud og hvornår jeg er på dag 11 dag efter sprøjten og dag 9 siden insemination og har fået en svag positiv test 

håber i vil hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Chewy

bellydance skriver:

Hej alle

ved godt i ikke kan svare mig på om jeg er gravid men er der nogen der har testet ovitrelle ud og hvornår jeg er på dag 11 dag efter sprøjten og dag 9 siden insemination og har fået en svag positiv test 

håber i vil hjælpe  

Jeg har testet min ude på 8-9 dagen efter ovitrelle, men min gyn siger altid 17 dage efter for at være helt sikker. Så tænker den sagtens kan være god nok, at du er gravid, men vent med at glæde dig til du når din testdag.

Hvor lagt ville du i givet fald være?

Anmeld

1. juli 2014

bellydance

I dag vil jeg kun være 3+1

Anmeld

1. juli 2014

Chewy

bellydance skriver:

I dag vil jeg kun være 3+1

Så er det formentlig sprøjten. Din krop er med stor sandsynlighed ikke begyndt at producere hcg endnu, da ægget kun lige har sat sig fast. Vent til du er 4+0 så ved du at du kan regne med resultatet

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

bellydance skriver:

Hej alle

håber i vil hjælpe  

Undskyld jeg spørger, men hvad er det egentlig der gør at ovitrielle giver en positiv test? 

Anmeld

1. juli 2014

mpr

stm2812 skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvad er det egentlig der gør at ovitrielle giver en positiv test? 

Sprøjten indeholder rent HCG - Det som opsnappes i en g-test

Anmeld

1. juli 2014

mpr

bellydance skriver:

Hej alle

håber i vil hjælpe  

Jeg fik godt nok Pregnyl men det er vist same same med hvornår det er ude af kroppen Man siger det er cirka 10 dage før den er ude af kroppen fra man har taget den, men som flere af de andre siger vent til du er lidt længere som min gynækolog sagde, det kan stadig nå at gå galt og ende i en biokemisk da ægget ikke har udviklet sig ud over 1 celle stadiet før efter dag 14 efter ægløsning

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

Chel92 skriver:

Sprøjten indeholder rent HCG - Det som opsnappes i en g-test

Super Tusind tak Har tit undret mig over hvad det var der gjorde det. Vidste ikke det faktisk var hcg 

(Kunne selvfølgelig bare have googlet, men var lige oplagt at spørge)

Anmeld

1. juli 2014

bellydance

Mange tak for svarene

jeg må jo bare vente selvom det er så svært!!

Anmeld

2. juli 2014

Miss BananaHammock

Mener vi fik afvide at det var 12 dage man skulle vente efter spøjten - men for Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.