Ang. P-Piller, pauser og mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2009

4xGreve

Ja som overskriften lyder så har jeg et problem med mine p-piller... jeg valgte at jeg vil springe en pause over for nu havde jeg endelig fået bestilt tid til lægen da jeg døjer en del med underlivs smerter (også når jeg ikke har mens.) Også begynder jeg at bløde idag mindt inden er den nye pak p-piller...
Er lidt lost for det er da ikke det der er meningen med at hoppe en p-pille pause over...

Andre der har prøvet det!?
Er lidt ked af det for nu havde jeg endelig tagte mig tid til lægen som der nu ikke længre er nogen nytte til at gå ned til!
Også bliver det nok udskudt i 1 år mere

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

LineD

WiitrioeN skriver:

Ja som overskriften lyder så har jeg et problem med mine p-piller... jeg valgte at jeg vil springe en pause over for nu havde jeg endelig fået bestilt tid til lægen da jeg døjer en del med underlivs smerter (også når jeg ikke har mens.) Også begynder jeg at bløde idag mindt inden er den nye pak p-piller...
Er lidt lost for det er da ikke det der er meningen med at hoppe en p-pille pause over...

Andre der har prøvet det!?
Er lidt ked af det for nu havde jeg endelig tagte mig tid til lægen som der nu ikke længre er nogen nytte til at gå ned til!
Også bliver det nok udskudt i 1 år mere

Knus Stina

Det kan sagtens ske når ikke man er vandt til at springe en pause over ind i mellem, kroppen har svært ved at finde ud af det, og kan derfor godt begynde at bløde midt inde i en pakke, men fat mod, da det som oftest kun er en dag eller 2 og så holder det igen.

Håber det hjalp lidt

Anmeld

15. august 2009

Bondepigen

Jeg har ikke lige selv prøvet det, men kender nogen der har. De gik til lægen og fik en anden slags p-piller, så stoppede pletblødningen...

Anmeld

15. august 2009

4xGreve

bondepigen skriver:

Jeg har ikke lige selv prøvet det, men kender nogen der har. De gik til lægen og fik en anden slags p-piller, så stoppede pletblødningen...

Det er ikke plet blødning men en rigtig omgang...
Og jeg ha vært på de her p-piller eller den her slags (ændre jo navn hele tiden) siden jeg var 14år...

Anmeld

15. august 2009

S.L.S

Din krop kan godt blive immun over for stoffet i de piller du har spist i alle de år.. Jeg spiste Gracial i 10 år og begyndte lige pludselig 6 dage før jeg skulle have mens at pletbløde.. Så fik jeg nogle andre, sidste år men de var heller ikke gode, og så prøvede vi så Cilest og ja de er så heller ikke optimale. Er 31 uger henne i dag.. :-)

Måske du skulle holde en længere pause og så overveje et andet alternativ, for man kan sagtens holde pause uden at skulle få en blødning..

Skal selv stereliseres når jeg har født, men det jo kun fordi jeg ikke ønsker flere børn, efter nr 3 her...

Men ellers held og lykke med jagten på den nye prævention hi hi...

knus herfra

Anmeld

15. august 2009

4xGreve

Mange tak for alle jeres svar tøser... Tror jeg tager mig en ordenlig og lang snak med lægen på mandag, så må vi se hvad vi finder ud af...

Endnu engang tak

Anmeld

15. august 2009

Bondepigen

WiitrioeN skriver:

Det er ikke plet blødning men en rigtig omgang...
Og jeg ha vært på de her p-piller eller den her slags (ændre jo navn hele tiden) siden jeg var 14år...

Ok. Ja det lyder godt nok mystisk. Men jeg ville nu gå til lægen så, hvis jeg var dig.... Bare lige for at høre, og ikke gå og spekulere over det...

Anmeld

15. august 2009

4xGreve

bondepigen skriver:

Ok. Ja det lyder godt nok mystisk. Men jeg ville nu gå til lægen så, hvis jeg var dig.... Bare lige for at høre, og ikke gå og spekulere over det...

mange tak,. tror jeg også jeg gør, bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

15. august 2009

Vingummien

Det har i noget at sige, det er fordi du ikke er vantil at springe pause over så din krop fortæller dig sådan set bare at den skal renses ud. har selv prøvet det 1 gang, ellers sker der ikke noget ved at springe en pause over

Anmeld

15. august 2009

A.

det er normalt at pletbløde midt i pakken fordi din krop vil bare ud med det og det står også på sedler i pakke i hvedrtfaldt på mine står det at det r almindelig at man kan pletbløde..har selv prøvet det da jeg har ikke hold pause

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.