indretning af drengeværelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
5 svar
2 synes godt om
1. juli 2014

allo

hej

min kæreste har barn som vi kun har hver anden weekend.

vi skal til at flytte sammen, og er lidt i tvivl om hvor meget vi bør gøre ud af værelset..

hos hans far havde han kun seng og en lille reol til legetøj men jeg kunne godt tænke at ha lidt mere.. så han blir glad når han ser det første gang og det føles som hjem, altså lidt mere hyggeligt.

nogle gode ideer ?

han er 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

An&Jo

allo skriver:

hej

vi skal til at flytte sammen, og er lidt i tvivl om hvor meget vi bør gøre ud af værelset..

hos hans far havde han kun seng og en lille reol til legetøj men jeg kunne godt tænke at ha lidt mere.. så han blir glad når han ser det første gang og det føles som hjem, altså lidt mere hyggeligt.

nogle gode ideer ?

han er 5

Her har drengene noget nær det samme, også selvom den ene kun er her hveranden weekend..

En masse legetøj, en lækker seng, reol til legetøj, ting på væggene og til sidst et klædeskab fyldt med lækkert tøj som han bruger når han er ved os..

Anmeld

1. juli 2014

Studerendemor

allo skriver:

hej

nogle gode ideer ?

han er 5

Jeg syne, at I skal gøre rigtig meget ud af hans værelse 

Et skrivebord og en stol, bordlampe/væglampe, et krus med farveblyanter og saks, papir og tegnebøger. 

Kulørte lyskæder, ABC-plakat, vimpel, papirs-pompom'er, billeder af familie og venner til vægge og loft. 

Et hyggehjørne med en lille madras eller et tæppe, puder, et lammeskind og bøger i nærheden, og måske en børneghettoblaster eller andet musikanlæg, hvor han kan høre lydbøger og musik. 

Min nevø har tre lange brede hylder på sit værelse, hvor LEGO-kreationerne bliver udstillet, indtil han får en ny vild ide, skiller det ad og går i gang. Han er ni år, og har haft stor glæde af det i årevis. 

Anmeld

1. juli 2014

majba

allo skriver:

hej

nogle gode ideer ?

han er 5

Jeg tænker det ikke kun er værelset der skal gøres noget ved så han følger alt hjemme. Men hele huset, have service der er hans, håndklæder, sengetøj, et tæppe i sofaen der er hans, en stol ved bordet der er hans ( man kan finde gode billige junior stole i IKEA) eget for han er en del af hjemmet selvom han ikke er det hverdag :-) så han ikke bare føler han kun har værelset :-)

Anmeld

1. juli 2014

allo

majba skriver:

Jeg tænker det ikke kun er værelset der skal gøres noget ved så han følger alt hjemme. Men hele huset, have service der er hans, håndklæder, sengetøj, et tæppe i sofaen der er hans, en stol ved bordet der er hans ( man kan finde gode billige junior stole i IKEA) eget for han er en del af hjemmet selvom han ikke er det hverdag :-) så han ikke bare føler han kun har værelset :-)

han får eget badeværelse også, der er 2 i huset og det andet ligger i forlængelse af soveværelset.

plus et "legeværelse" med sækkestol, bord og diverse spil (sega, wii, playstastion osv)

men go ide med en stol og et tæppe så det også er fællesrummene

Anmeld

1. juli 2014

majba

allo skriver:

han får eget badeværelse også, der er 2 i huset og det andet ligger i forlængelse af soveværelset.

plus et "legeværelse" med sækkestol, bord og diverse spil (sega, wii, playstastion osv)

men go ide med en stol og et tæppe så det også er fællesrummene

Amen det lyder jo super! Så syntes jeg bestemt ikke du skal være bekymret for værelset! Jeg ville male den ene væg i en farve han elsker, lave der overskuelig og hyggeligt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.