Positiv test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
9 svar
2 synes godt om
1. juli 2014

MariaMF

Ved simpelthen ikke om det blot er ønsketænkning. Men ser i 2 streger. Forventet mens skulle komme torsdag, testen er taget i går. Tog en til morgen som var magen til denne.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Bak

MariaMF skriver:

Ved simpelthen ikke om det blot er ønsketænkning. Men ser i 2 streger. Forventet mens skulle komme torsdag, testen er taget i går. Tog en til morgen som var magen til denne.

Køb en clear blue
Jeg har også testet i går (forventet mens torsdag ligesom dig). Havde en svag test indenfor tid, som blev tydelig efter tid. Tog så en clear blue i aftes, som sagde gravid
Jeg kan godt se den ekstra streg på din test, så jeg tror, du er gravid

Anmeld

1. juli 2014

MariaMF

Stort tillykke med din positive test ! 

Det lyder som om jeg hellere må suse ned og købe en clear blue 

Anmeld

1. juli 2014

Sandratoft

MariaMF skriver:

Positiv  

Anmeld

1. juli 2014

stm2812

MariaMF skriver:

Den er fint tydelig�� stort tillykke med det. Håber spiren sætter sig godt fast

Anmeld

1. juli 2014

cwl

MariaMF skriver:

Positiv

Anmeld

1. juli 2014

Bak

MariaMF skriver:

Stort tillykke med din positive test ! 

Det lyder som om jeg hellere må suse ned og købe en clear blue 

Held og lykke med det! Det ser ud som om vi får termin samtidig så Det er da lidt sjovt

Anmeld

1. juli 2014

MariaMF

Bak skriver:

Held og lykke med det! Det ser ud som om vi får termin samtidig så Det er da lidt sjovt

Ja det må blive tæt på hinanden  Det bliver så spændende!

Anmeld

1. juli 2014

MariaMF

Nå nu tror jeg lidt mere på det når der har været flere øjne på! Ja krydser fingre for den bliver der  

Tak for jeres inputs!

Anmeld

1. juli 2014

S.Maria

Jeg kan godt ane en streg, så ingen grund til at spilde penge på en clear blue test  tillykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.