ved ikke om jeg stadig elsker ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
6 svar
2 synes godt om
30. juni 2014

Anonym trådstarter

jeg er meget i tvivl om jeg bare er sammen med min kæreste (vi har været sammen omkring 9 år) pga tryghed.

hvordan finder man ud af om man stadig elsker sin kæreste?

jeg har en depression og er også i tvivl om han bare er med til at fast holde mig i depression (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

jeg er meget i tvivl om jeg bare er sammen med min kæreste (vi har været sammen omkring 9 år) pga tryghed.

hvordan finder man ud af om man stadig elsker sin kæreste?

jeg har en depression og er også i tvivl om han bare er med til at fast holde mig i depression (ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det)

Hmm, det er ike noget man kan finde ud af, det er noget man kan mærke og føle..

Anmeld

30. juni 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis du tænker på en situation hvor du ville være rigtig ked af det, hvordan (udfra tidligere oplevelser) ville han så reagere? og hvordan har du det inden i med den reaktion?

Det var min måde at mærke efter da hverdagen med et lille barn, søvn i MAX 20 min ad gangen, og presset fra diverse steder til alle mulige ting vi ikke følte os klar til på nogen måde... derfor er vi stadig sammen idag og kæmper dagligt med at få livet til at hænge sammen...

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Hvis du tænker på en situation hvor du ville være rigtig ked af det, hvordan (udfra tidligere oplevelser) ville han så reagere? og hvordan har du det inden i med den reaktion?

Det var min måde at mærke efter da hverdagen med et lille barn, søvn i MAX 20 min ad gangen, og presset fra diverse steder til alle mulige ting vi ikke følte os klar til på nogen måde... derfor er vi stadig sammen idag og kæmper dagligt med at få livet til at hænge sammen...

han ville blive trist og prøve på at trøste mig.

men lige nu syntes jeg bare det hele er lidt træls
for han har dårligt ben og den eneste måde jeg for det bedst på er ved at gå tur og komme ud, og hvis vi skal lave noget med børnene så er det mig der altid skal tage initiativet til det også selv om det bare er at spille et spil ( sådan har det altid være) han gøre det nå jeg nævner det men alt sådan nogen ting er jeg begyndt at spekulerer meget over

Anmeld

30. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

han ville blive trist og prøve på at trøste mig.

men lige nu syntes jeg bare det hele er lidt træls
for han har dårligt ben og den eneste måde jeg for det bedst på er ved at gå tur og komme ud, og hvis vi skal lave noget med børnene så er det mig der altid skal tage initiativet til det også selv om det bare er at spille et spil ( sådan har det altid være) han gøre det nå jeg nævner det men alt sådan nogen ting er jeg begyndt at spekulerer meget over

Men du kan vel godt gå en tur uden ham?

Altså, prøv at fokusere på de gode ting han sikkert gør. Måske er han ikke god til at tage initiativ til spil, men så er han sikkert god til så meget andet?

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men du kan vel godt gå en tur uden ham?

Altså, prøv at fokusere på de gode ting han sikkert gør. Måske er han ikke god til at tage initiativ til spil, men så er han sikkert god til så meget andet?

ja han gør rent nå jeg ikke magter det og plejer at være ude med børne i haven osv.
men lige i øjeblikket gør han ikke de ting som han plejer. han sidder bare ned og bliver hurtigt sur hvis der er et eller andet

Anmeld

30. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

ja han gør rent nå jeg ikke magter det og plejer at være ude med børne i haven osv.
men lige i øjeblikket gør han ikke de ting som han plejer. han sidder bare ned og bliver hurtigt sur hvis der er et eller andet

Har I talt om hvad det går ved ham, at du har en depression? Jeg tænker at det også må være meget hårdt for ham, og han kan måske føle sig både presset og magtesløs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.