Hvor bliver det skønt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. august 2009

Bondepigen

Min kæreste og jeg har aftalt, at fra og med næste weekend, så står han op sammen med Emma enten lørdag eller søndag, så jeg kan sove længe... Det er snart et år siden jeg har prøvet det.

Jeg havde egentlig slet ikke tænkt på det som en mulighed, da vi vist begge har taget det som en selvfølge, at det var mig der stod op sammen med hende. Men så i går spurgte jeg om ikke vi kunne gøre det på den måde, så fra og med næste weekend, kan jeg sove længe en dag om ugen.

Det bliver så skønt!! Så må vi jo se om jeg kan sove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2009

Diana...

Ihh hvor dejligt. Det skønt at få sovet ud en gang i mellem.

Lucas sover stadig idag, så jeg har haft ri mulighed for at sove længe idag og så det typisk at man ikke lige kan idag ikk 

Knus Diana

Anmeld

15. august 2009

3drenge

Utrolig du har holdt til det indtil nu Det bliver da dejligt, at kunne sove længe for en gang skyld.

Jeg har været så heldig, at min mand tog hveranden nat (lige fra fødslen) så den der skulle sove med barnet lå nedenunden og den anden kunne sove dejligt på 1. sal indtil ungerne sov igennem (fra 2mdr.)det gjorde han selv om han skulle møde kl. 7, nu har vi også haft flaskebørn, så er det jo lidt nemmere at deles om det.

Sådan bliver det desværre ikke denne gang, da han arbejder om natten nu, så jeg vil stå alene med 3 børn de fleste nætter, frygter det allerede

Anmeld

15. august 2009

Bondepigen

Lucas sover stadig idag, så jeg har haft ri mulighed for at sove længe idag og så det typisk at man ikke lige kan idag ikk 

Jo det er bare så typisk....

Anmeld

15. august 2009

Bondepigen

lukasogsilas skriver:

Utrolig du har holdt til det indtil nu Det bliver da dejligt, at kunne sove længe for en gang skyld.

Jeg har været så heldig, at min mand tog hveranden nat (lige fra fødslen) så den der skulle sove med barnet lå nedenunden og den anden kunne sove dejligt på 1. sal indtil ungerne sov igennem (fra 2mdr.)det gjorde han selv om han skulle møde kl. 7, nu har vi også haft flaskebørn, så er det jo lidt nemmere at deles om det.

Sådan bliver det desværre ikke denne gang, da han arbejder om natten nu, så jeg vil stå alene med 3 børn de fleste nætter, frygter det allerede

Ja det er egentlig utroligt, at jeg har gjort det indtil nu... Men Emma er jo blevet ammet, så det var jo en selvfølge at det var mig der gjorde det meste dengang, men det er jo efterhånden et stykke tid siden vi stoppede med amningen... Det har bare været en vane for mig, derfor har jeg nok aldrig tænkt på, at det kunne være en mulighed...

Men jeg glæder mig!!!

Anmeld

15. august 2009

Nanna1985

Her har vi altid skiftes om at stå op i weekenden.. Men nu har Fia os været flaskebarn, så det har været nemt nok for min mand os..

Anmeld

15. august 2009

Mormilla

Sådan gør vi det os her hjemme. Det er bare skønt at kunne sove lidt længere en dag om ugen!!!

Anmeld

15. august 2009

Mira0911

bondepigen skriver:

Min kæreste og jeg har aftalt, at fra og med næste weekend, så står han op sammen med Emma enten lørdag eller søndag, så jeg kan sove længe... Det er snart et år siden jeg har prøvet det.

Jeg havde egentlig slet ikke tænkt på det som en mulighed, da vi vist begge har taget det som en selvfølge, at det var mig der stod op sammen med hende. Men så i går spurgte jeg om ikke vi kunne gøre det på den måde, så fra og med næste weekend, kan jeg sove længe en dag om ugen.

Hvor er det dejligt... Her kan jeg ikke kæresten til det... Har prøvet i evigheder... Men han siger han er så træt så træt hver dag - os i weekenderne...

Han kan ikke forstå jeg os gerne lige vil have lov at sove længe..

Anmeld

15. august 2009

LotteN

Det lyder da lækkert... Rart og sove længe engang imellem. det kan sandelig godt være tiltrængt.

VI delte også weekenderne i starten, indtil jeg synes det var trals vi aldrig spiste morgenmad alle sammen sammen. så nu står vi faktisk op begge to, så vi kan spise sammen alle 3 og nogle gange er der en af os der sover længe, men sker nu ikke så tit længere!

Anmeld

15. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

hmmm gid det varmig:s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.