Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Aluka skriver:
han får agurk hver dag. Men det er mest om natten at den er helt gal. Han vågner hver halve time og er ked af det. Så er det lidt svært med agurk 

Og I har selvfølgelig fået tjekket ørene?
Vores egen dreng havde mellemørebetændelse samtidigt med tænder på vej så vi overså det da han ikke klagede andet end som du lige skrev med om natten...
så vi gav Panodil og sov på skift, kæresten det meste af natten og mig om dagen...
Lige indtil jeg efter en rigtig slem nat hentede ham i (den tidligere) VS hvor hans ene øre og del af ansigtet var smurt ind i stinkende lysegult snask...
Vi kom afsted til lægen (til trods for han faktisk havde haft lukket i 1 ½ time da kæresten kom op hos ham) og fik af vide at hans trommehinde var revnet pga mellemøresbetændelse...
Så hvis Panodilen ikke hjælper indenfor 30 min MAX så afsted til lægevagten og få tjekket ørene... og spørger de om feber så lyv hvis det er det der skal til...
Sønnen har stadig gener med bestemte lyde efter hans trommehinde revnede så ville virkelig ønske at nogen havde fortalt os at de godt kan mellemørebetændelse uden en særlig høj feber... hans temp var 38 da den var højest og det var efter han havde grædt i 2 timer så vi tænkte det var derfor den var steget lidt...
Anmeld