Skal lige ud med det.. Synes det er så hårdt at vente!! Vi har LÆNGE søgt bolig i en anden by end vi bor i nu.. Både privat og boligselskab. Der sker bare intet. Vi bor i en 2 værelses og datteren har ikke eget værelse.. Det havde hun heller ikke behov for da vi flyttede ind for knap 4 år siden, men det har hun nu! Og jeg mangler plads. Har så mange drømme for en bolig, ja bare en opvasker ville være lykken.. Ved det er et luksusproblem, men jeg synes virkelig det er svært at vente så længe. Vi har søgt rigtig længe, men for 8 måneder siden besluttede vi at flytte by, da det virkelig er drømme-byen og vi ønsker sådan at bo der. Det er åbenbart meget eftertragtet, ogn det er begrænset hvad der er af boliger i det ene boligselskab der har lejligheder og rækkehuse i den by..
Den her bette lejlighed er så proppet efterhånden fordi vi har så mange ting.. Synes ikke jeg laver andet end at rydde op.. Men har selvfølgelig også et halvt børneværelse i stuen. Vi sover sammen allesammen, og det er skønt, men jeg er så træt af vores lejlighed...
Totalt brokkeindlæg fra mig.. Skønt at komme ud med det.
Er anonym fordi jeg har brug for at gemme min desperation lidt..
Anmeld