Jeg vil flytte!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
11 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2014

Anonym trådstarter

Skal lige ud med det.. Synes det er så hårdt at vente!! Vi har LÆNGE søgt bolig i en anden by end vi bor i nu.. Både privat og boligselskab. Der sker bare intet. Vi bor i en 2 værelses og datteren har ikke eget værelse.. Det havde hun heller ikke behov for da vi flyttede ind for knap 4 år siden, men det har hun nu! Og jeg mangler plads. Har så mange drømme for en bolig, ja bare en opvasker ville være lykken.. Ved det er et luksusproblem, men jeg synes virkelig det er svært at vente så længe. Vi har søgt rigtig længe, men for 8 måneder siden besluttede vi at flytte by, da det virkelig er drømme-byen og vi ønsker sådan at bo der. Det er åbenbart meget eftertragtet, ogn det er begrænset hvad der er af boliger i det ene boligselskab der har lejligheder og rækkehuse i den by..
Den her bette lejlighed er så proppet efterhånden fordi vi har så mange ting.. Synes ikke jeg laver andet end at rydde op.. Men har selvfølgelig også et halvt børneværelse i stuen. Vi sover sammen allesammen, og det er skønt, men jeg er så træt af vores lejlighed...
Totalt brokkeindlæg fra mig.. Skønt at komme ud med det.
Er anonym fordi jeg har brug for at gemme min desperation lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

Rasta(wo)man

Kender udemærket din fustration !!

der er ikk andet for end at blive ved at prøve

Men det er fandme ikk nemt at være romantisk når ungen laver zzzzzzzzzz i ens øre om aftenen  

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Rasta(wo)man skriver:

Kender udemærket din fustration !!

der er ikk andet for end at blive ved at prøve

Men det er fandme ikk nemt at være romantisk når ungen laver zzzzzzzzzz i ens øre om aftenen  

Dejligt ikke at være helt alene.. men du har ret.

Og nej, det er ikke nemt, derfor er der indkøbt foldemadras til stuen, til selvsamme formål

Anmeld

30. juni 2014

Rasta(wo)man

God ide ellers holder det slet ikke  

kan i ikk møblere lidt om så det virker som om i får mere plads ?

Anmeld

30. juni 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Skal lige ud med det.. Synes det er så hårdt at vente!! Vi har LÆNGE søgt bolig i en anden by end vi bor i nu.. Både privat og boligselskab. Der sker bare intet. Vi bor i en 2 værelses og datteren har ikke eget værelse.. Det havde hun heller ikke behov for da vi flyttede ind for knap 4 år siden, men det har hun nu! Og jeg mangler plads. Har så mange drømme for en bolig, ja bare en opvasker ville være lykken.. Ved det er et luksusproblem, men jeg synes virkelig det er svært at vente så længe. Vi har søgt rigtig længe, men for 8 måneder siden besluttede vi at flytte by, da det virkelig er drømme-byen og vi ønsker sådan at bo der. Det er åbenbart meget eftertragtet, ogn det er begrænset hvad der er af boliger i det ene boligselskab der har lejligheder og rækkehuse i den by..
Den her bette lejlighed er så proppet efterhånden fordi vi har så mange ting.. Synes ikke jeg laver andet end at rydde op.. Men har selvfølgelig også et halvt børneværelse i stuen. Vi sover sammen allesammen, og det er skønt, men jeg er så træt af vores lejlighed...
Totalt brokkeindlæg fra mig.. Skønt at komme ud med det.
Er anonym fordi jeg har brug for at gemme min desperation lidt..

Jeg kan i hvert fald godt forstå hvordan i har det!! Jeg bor selv i en 2 vær. med kæreste og 2 børn 

Jeg er seriøst ved at få spat af ingen plads.... 

Vi ha dog gjort det, at den store er rykket i vores soveværelse, og vi har rykket vores seng i stuen. Lillebror på 9 mrd. sover i sin tremmeseng klinet op af vores seng. Vi vil ikke vække den store, når han skal have natflaske... Så når han kommer af med den, så bliver han rykket ind i soveværelset - så kan de lave prutkampe derinde 

Pt. er vi desværre fanget i denne lejlighed 

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Rasta(wo)man skriver:

God ide ellers holder det slet ikke  

kan i ikk møblere lidt om så det virker som om i får mere plads ?

Vi prøver, min mand laver et nyt spisebord + sofabord der blir meget let i udtrykket.. Så det kommer nok til at hjælpe. Problemet er at vi har så mange dimser og dutter, men der er nærmest ikke noget vi ikke bruger.. Har sorteret flere gange og tror ikke det blir meget bedre. Men glæder mig til de nye borde.

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Jeg kan i hvert fald godt forstå hvordan i har det!! Jeg bor selv i en 2 vær. med kæreste og 2 børn 

Jeg er seriøst ved at få spat af ingen plads.... 

Vi ha dog gjort det, at den store er rykket i vores soveværelse, og vi har rykket vores seng i stuen. Lillebror på 9 mrd. sover i sin tremmeseng klinet op af vores seng. Vi vil ikke vække den store, når han skal have natflaske... Så når han kommer af med den, så bliver han rykket ind i soveværelset - så kan de lave prutkampe derinde 

Pt. er vi desværre fanget i denne lejlighed 

Overvejer det virkelig også.. Vi har desværre bare køkkenalrum og er tror tænker seng og mados?? Ved ikke om det er en god ide. Synes vi har været kreative for at få det til at fungere, men nu er jeg bare kørt træt i det! Oveni er jeg også mega skruk men skal ikke have barn her.. Ååårh :-(

Anmeld

30. juni 2014

Anonym

Det kunne have været mig det skrev det for nogle måneder siden. Vi boede i en 54 kvm lejlighed. 2 v. Og jeg manglede plads! Min søn havde Brug for eget værelse. Jeg smed en masse ting ud for at der ku være lidt plads til hans legetøj osv.
Jeg ønskede så meget en vaskemaskine og det var der ikk plads til. 
Og da vi boede på Sjælland var alle lejligheder så dyre og der var lang ventetid.

Det gav mange problemer mellem kæresten og jeg.
Til sidst fik jeg nok og kom hjem til familien som bor i Jylland. Jeg ringede til boligselskab.. Og ved du hvad..

De havde sku en ledig lejlighed og på under en måned havde jeg en lejlighed som vi kunne overtage en måned..

Så det kommer når man mindst venter det og i skal nok finde en lejlighed og det kommer

Men kender godt din følelse meget godt.

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kunne have været mig det skrev det for nogle måneder siden. Vi boede i en 54 kvm lejlighed. 2 v. Og jeg manglede plads! Min søn havde Brug for eget værelse. Jeg smed en masse ting ud for at der ku være lidt plads til hans legetøj osv.
Jeg ønskede så meget en vaskemaskine og det var der ikk plads til. 
Og da vi boede på Sjælland var alle lejligheder så dyre og der var lang ventetid.

Det gav mange problemer mellem kæresten og jeg.
Til sidst fik jeg nok og kom hjem til familien som bor i Jylland. Jeg ringede til boligselskab.. Og ved du hvad..

De havde sku en ledig lejlighed og på under en måned havde jeg en lejlighed som vi kunne overtage en måned..

Så det kommer når man mindst venter det og i skal nok finde en lejlighed og det kommer

Men kender godt din følelse meget godt.

Dejligt indlæg, det giver håb kunne være, jeg skulle give boligforeningen et kald.. Hvis nu..

Det er surt at vente, men vil heller ikke smide 20.000 i depositum hvis det ikke er det helt rigtige.

Anmeld

30. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad med at købe andel...Kunne det være løsningen? 

Eller sovesofa i stuen så kan hun få eget værelse? 

Nu ved jeg ikke hvor stor jeres lejlighed er. Mem vores var en to værelses. Vi satte gipsvæg op i stuen så vi nu har en lille tre værelses lejlighed i stedet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.