Ondt i ... æggestokene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
10 svar
2 synes godt om
30. juni 2014

Anonym trådstarter

Jeg har den sidste uge (siden ægløsning d. 23 juni) haft ondt i min mave/underlivet, der hvor min livmoder sidder. Ca 10 cm fra navlen, højre side.

Det gør ikke ondt hele tiden, men jeg kan mærke et stik i højre side hver gang jeg sætter højre fod i gulvet og når jeg sætter mig ned. Det er værre når jeg skal tisse, som om noget presser. Ligeledes gør det EKSTRA ondt hvis jeg er sammen med min kæreste...

Jeg har bestilt en tid ved lægen onsdag morgen, men jeg er bekymret. Nogen der har prøvet noget lignende?

Det skal lige siges at jeg er igang med 2. cyklus efter ppille stop og ønsker graviditet og ikke oplevede det samme i sidste cyklus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg har den sidste uge (siden ægløsning d. 23 juni) haft ondt i min mave/underlivet, der hvor min livmoder sidder. Ca 10 cm fra navlen, højre side.

Det gør ikke ondt hele tiden, men jeg kan mærke et stik i højre side hver gang jeg sætter højre fod i gulvet og når jeg sætter mig ned. Det er værre når jeg skal tisse, som om noget presser. Ligeledes gør det EKSTRA ondt hvis jeg er sammen med min kæreste...

Jeg har bestilt en tid ved lægen onsdag morgen, men jeg er bekymret. Nogen der har prøvet noget lignende?

Det skal lige siges at jeg er igang med 2. cyklus efter ppille stop og ønsker graviditet og ikke oplevede det samme i sidste cyklus.

synes det lyder meget som en cyste på æggestokken.

Det kan gøre pokkers ondt. De forsvinder tit af sig selv. De opstår tit efter ægløsning.

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

synes det lyder meget som en cyste på æggestokken.

Det kan gøre pokkers ondt. De forsvinder tit af sig selv. De opstår tit efter ægløsning.

Tak for dit svar!

Kan dette påvirke min fertilitet? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det på nettet.

Anmeld

30. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Tak for dit svar!

Kan dette påvirke min fertilitet? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det på nettet.

det kommer hvis lidt an på hvor den sidder. Nogle kan hvis gå ind og hæmme ægget, så det ikke får den rigtige størrelse.

De gange jeg har prøvet det, er de selv bristet igen ret hurtigt

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

det kommer hvis lidt an på hvor den sidder. Nogle kan hvis gå ind og hæmme ægget, så det ikke får den rigtige størrelse.

De gange jeg har prøvet det, er de selv bristet igen ret hurtigt

Okay.

Hvor længe var du påvirket af det? 

Anmeld

30. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Okay.

Hvor længe var du påvirket af det? 

Jeg havde ondt ca. 7-8 dage efter æl. Specielt når mine blære var fyldt, det trykkede helt vildt.

Det gik over igen

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Det lyder jo næsten præcis som det jeg oplever. 

Tusind tak for dine hurtige svar. Det sætter jeg stor pris på! tak!

Anmeld

30. juni 2014

esioul

Anonym skriver:

Det lyder jo næsten præcis som det jeg oplever. 

Tusind tak for dine hurtige svar. Det sætter jeg stor pris på! tak!

Det var så lidt. Du må lige give en update efter lægebesøget

Anmeld

30. juni 2014

Anonym trådstarter

Det skal jeg nok

Anmeld

27. juli 2014

Meandu

Anonym skriver:

Det skal jeg nok

Hej. Jeg har præcis det samme symptomer som dig. Vil lige høre hvad lægen sagde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.